Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Anne in Duitsland schreef: En je riem? :P
Ik heb geen riem. Werd het zo zat om steeds gaatjes bij te maken  :biggrin2:
Door Inge en Bono
Om het nog vrolijker te maken; mijn vriendin is 2 keer zwanger geraakt, ondanks het Mirena spiraaltje(en een vriendin van haar ook een keer)
Door Els&Flow
Inge en Bono schreef: Om het nog vrolijker te maken; mijn vriendin is 2 keer zwanger geraakt, ondanks het Mirena spiraaltje(en een vriendin van haar ook een keer)
:o :o :o :o Lekker dan.. goed spul die mirena zo te lezen.
Door Anne in Zweden
Kim_S schreef: Ik heb geen riem. Werd het zo zat om steeds gaatjes bij te maken  :biggrin2:
;D

OT: klinkt alsof een rondje zwangerschapstest geen slecht idee zou zijn, Jasmijn...
Door keetje
Tijdens mijn zwangerschappen groeiden de boezems ook in het begin en kon de riem gaatjes strakker. Ik blai, grotere boops en een slankere taille. Toen bleek waarom. Nog steeds blij hoor maar totaal onverwacht. Dus het kan maarzo. Ik had wel heel vreemde zwangerschappen, het eind resultaat was daarentegen wel weer goed.
Door koekje
Ja, iedere zwangerschap heeft een andere vorm. Zo had Nadia een kersenpit ingeslikt en ik een skippybal. Beiden zijn we bevallen van een baby.
Door Martine-Tom
Oh om het nog leuker te maken, mijn moeder heeft zwangerschapstesten gedaan in alle vormen en kleuren,...incl bloedtest en pas na 6.5 maanden kwam eruit dat ze zwanger was...tegen die tijd had ze al geen test meer nodig zullen we maar zeggen  :biggrin2:
Dus ook dat hoeft niet alles te zeggen  8)
Door sella
Ik ken ook mensen met kids ondanks mirena.
Ik zout er ook even een testje tegenaan gooien.
Ik ken ook heel wat dames met groeiende boobs en een broek die bijna afzakte.
die ook blij dat ze slanker werden. Dat was alleen van korte duur dat slanke :P
Door keetje
Ik was aan het eind van mijn eerste zwangerschap, dus voor de geboorte, 6.5 kilo lichter dan op het moment van ontvangenis, zeg maar.
Door sella
Maar toch wel een pingponbal buikje ondanks dat je lichter was?
Door monster
Vriendin had nauwelijks een buikje, bevalling schoot niet op. Bleek het een tweeling beide 6 pond. Waar ze gezeten hebben?
Door pluk
jasmijn schreef: Maar nu komt het..... Mijn borsten zijn echt een stuk groter geworden en passen bijna niet meer in mijn bh  :o
Waarschijnlijk is je bh omvang wel kleiner toch? Ik ben enkele jaren terug bijna 30 kilo afgevallen. Mijn omvang werd kleiner, maar de cup groter. Dus stel je had eerst 85C, dan kun je nu rustig 75D hebben  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door