Anne in Duitsland schreef: Ja maar, ik ben stiekem wel benieuwd naar Kims biologieles!Dat kan ik me nou echt niet voorstellen![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Ja maar, ik ben stiekem wel benieuwd naar Kims biologieles!Dat kan ik me nou echt niet voorstellen![]()
Maxi's 3-tal schreef:Welnee. Kim is zo lief, die begint vast over bloemetjes en bijtjes! (Of over manshoog gras en wespen, maar da's een ander topic.![]()
Draait om en rent strompelt gauw weg.![]()
Anne in Duitsland schreef: Welnee. Kim is zo lief, die begint vast over bloemetjes en bijtjes! (Of over manshoog gras en wespen, maar da's een ander topic.Of muizen in de kast)
Anne in Duitsland schreef: Welnee. Kim is zo lief, die begint vast over bloemetjes en bijtjes! (Of over manshoog gras en wespen, maar da's een ander topic.Meneer Kim_S maakt naar het schijnt hele mooie kindjes, dus daar hebben bloemen en bijen helemaal niets mee van doen.)
Maxi's 3-tal schreef: Meneer Kim_S maakt naar het schijnt hele mooie kindjes, dus daar hebben bloemen en bijen helemaal niets mee van doen.Je was er niet bij hoor![]()
Maxi's 3-tal schreef: Meneer Kim_S maakt naar het schijnt hele mooie kindjes, dus daar hebben bloemen en bijen helemaal niets mee van doen.We zullen het zien; meneer_S en Kim hebben van de zomer drie weken tussen de bloemen en de bijen in het manshoge gras doorgebracht...![]()
Kim_S schreef: Je was er niet bij hoorNee, godzijdank niet nee.![]()
Anne in Duitsland schreef: We zullen het zien; meneer_S en Kim hebben van de zomer drie weken tussen de bloemen en de bijen in het manshoge gras doorgebracht...![]()
Anne in Duitsland schreef: We zullen het zien; meneer_S en Kim hebben van de zomer drie weken tussen de bloemen en de bijen in het manshoge gras doorgebracht...Mijn bh past nog steeds![]()
Kim_S schreef: Mijn bh past nog steedsZo snel gaat dat toch ook niet?![]()
Maxi's 3-tal schreef: Zo snel gaat dat toch ook niet?Wat weet jij daar nou van![]()
hannabelgje schreef: Euh mijn schoonzus had iok een mirena spiraaltje wat ineens spontaan verdwenen was.....
Kim_S schreef: Wat weet jij daar nou vanEuhmmmmmmm.![]()
Maxi's 3-tal schreef: Euhmmmmmmm.
Nou ik denk laat ik ook eens serieus er op in gaan.![]()