Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Dian schreef: neef

1) zoon van een broer of zus van vader of moeder
aangetrouwde neef (echtgenoot van een nicht, geen bloedverwant)

Als ze gaan trouwen wordt het ook een neef van me, maar dan een aangetrouwde neef.
Ah kijk, die ken ik dan weer wel. In mijn referentiekader gaat het dus om jouw "aangetrouwde neef in spe"!  ;D

Hoe dan ook, fijn dat hij zonder kleerscheuren uit die bus heeft kunnen stappen!
nee, de vrachtwagen is achteruit van een erf komen rijden, terwijl de bus al remde voor de bushalte. Op het moment dat beiden elkaar zagen was het al te laat. De buschauffeur heeft nog geprobeerd om te gassen, terwijl de vrachtwagen vol in de remmen ging. Ze hebben elkaar net geraakt........

hier het verhaal:
http://www.zhzactueel.nl/2014/09/23/vra ... treefkerk/
Maxi's 3-tal schreef: Dat is nogal flink alles over een kan scheren zeg.
Zeg je dat alleen over vrachtwagenchauffeurs of over iedereen die in een auto rijd?
Is actueel: groot deel van auto-ongelukken wordt veroorzaakt door automobilisten/chauffeurs die tijdens het rijden ook zo nodig moeten bellen/facebooken/twitteren/etcetera.
Daarbij rijden vrachtwagenchauffeurs op dijken steevast belachelijk hard. Dat zeg ik uit ervaring, want ik woon zelf op een dijk en wel zo'n beetje tegenover waar dit gebeurde  >:(. Dat er niet meer ongelukken gebeuren met vrachtverkeer op de dijken, is een wonder.
Pff dat is een aardige klapper geweest Dian.
Gelukkig dat ze allemaal met de schrik vrij zijn gekomen.
En idd voor de komst van de smartfoon gebeurde er ook al van dit soort ongelukken.
Niet opletten, doodmoe,teveel haast, eigenlijk een 2e man nodig gehad om te kijken of het veilig was ect.
was het alleen maar de smartfoon, dan kon je die "makkelijk"uitbannen
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door