Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

DJ en Doerak schreef: Spannend maar leuk! Knappe mannen zeg. Ik had gehoopt dat de tervueren uit mijn trainingsgroep (bij Kim) naar jou zou gaan. Tot nu toe blijven ze het proberen... :-X
Ja ik weet het. Ik had ook gehoopt dat Largo deze kant op zou komen, maar ze verpesten hem liever dan dat ze een betere plaats voor hebben zoeken en het ook toegeven dat ze niet met hem om kunnen gaan. Het is zo'n lieverd alleen het gezin waar hij zit is om te  :'(
We wachten inspanning af  ;)
Aurora Borealis schreef: Ja ik weet het. Ik had ook gehoopt dat Largo deze kant op zou komen, maar ze verpesten hem liever dan dat ze een betere plaats voor hebben zoeken en het ook toegeven dat ze niet met hem om kunnen gaan. Het is zo'n lieverd alleen het gezin waar hij zit is om te  :'(
We wachten inspanning af  ;)

Nou, ik durfde het niet in die bewoording openbaar te zetten  :biggrin2:, maar je slaat de spijker op zijn kop!!
DJ en Doerak schreef:
Nou, ik durfde het niet in die bewoording openbaar te zetten  :biggrin2:, maar je slaat de spijker op zijn kop!!
O0 ik durf het wel  ;) en ik heb het ook tegen de eigenaar gezegd, en dat komt natuurlijk hard aan :naughty: Als je hond door het hele gezin wordt  :puke: dan moet je de wijste zijn en een goed thuis voor hem zoeken waar hij wel welkom is. En vooral een belg die zijn al zo gevoelig voor alles. Maar ik ga met hem de discussie niet meer aan  :-X, het gaat vanzelf een keer goed fout.
eelke schreef: Wauw!

Leg dan ook meteen even het verhaal van die andere hond uit :p
tja het verhaal van de andere hond, heb je even ;)

hier boven staat zijn naam al een keer genoemd. Ik heb een paar maanden geleden via de hondenschool van Kim in Coevorden een man leren kennen met een hele mooi maar onzekere tervueren. Largo werd door het hele gezin uitgekotst was een zenuwenlijer en viel uit naar andere honden trekken aan de lijn etc etc. De eigenaar heeft Largo al een keer aan Kim gegeven tijdens de les omdat hij hem beet. Zo van alsjeblieft wil je hem hebben want ik hoef hem niet meer. Ik ben toen naar een training van hem gaan kijken hoe hij met Largo om ging, dat zal ik jullie besparen  :(
Largo was als herplaatser begin dit jaar bij hun gekomen en heeft met zijn 2 jaar een behoorlijk verleden, dat weet ik zeker en waar hij nu zit gaat dat zeker niet goed komen.
Ik heb die man toen uitgenodigd om eens bij onze roedel te komen kijken en over de problemen met Largo te praten dat was in juli. Thuis situatie hopeloos maar het is een alfaventje wat alleen hoort wat hij wil horen. Daarna diverse keren van Kim gehoord dat hij op het punt stond Largo weg te brengen etc etc veel zeiken maar niks doen. Afgelopen vrijdag ochtend ik had bezoek, staat hij ineens aan het hek, kwartje viel niet bij mij in eerste instantie. Ik heb een doos tompoucen en een hond je mag ze beiden hebben  :o :o
Nou kom maar binnen, de hond wil ik wel hebben de tompouces neem je maar weer mee. Zat een partij zielig te doen was de hond eruit of allbei eruit blabla bla. Heb je nog een kamer over voor mij, ik dacht zo gezellig huwelijk  :-X Ze gaan gescheiden wandelen hij met largo zij met het andere hondje want ze vindt het een klere beest.

Oké Largo was dus vanaf nu bij ons. Ging super gelijk geaccepteerd door de roedel. top.

Vrijdag nog wat onzeker en nerveus, liep ons overal achtena, geen probleem. Al veel spelen met Thore onze jongste. Hij kwam helemaal los. Overal op onderzoek uit. Zaterdag al lekker relaxt samen met de rest slapen en zondag ook ondanks dat hij een bergschoen had gesloopt van mij en erik had gebeten in zijn vinger, geen verdere rare dingen. Je zag hem tot rust komen kwam veel knuffelen en een aai halen en was dan weer weg naar buiten.

Zondag eind van de middag staat de  :censored2: in eens voor het hek met de mededeling kom hem weer halen. bla bla bla. Ik zeg weet heel goed waar je aan begint want dit gedrag wat hij vertoont zal alleen maar erger worden als je er niks aan gaat doen. Het heeft heel veel tijd geduld en liefde nodig, en dat is iets wat ze niet hebben dat weet ik zeker. Het is geen jojo waar je maar mee kunt doen wat jouw het beste uitkomt.

Zijn vrouw was er ook bij, die zei niks heb ze koffie gegeven en ze zijn aan tafel gaan zitten. Hebben over van alles gepraat behalve over Largo ook niet hoe het was gegaan. Ik zat te shaken op mijn stoel en kon wel janken, dat heb ik gedaan toen ze weg waren. Ze zijn bang voor Largo dat merk ik aan alles dat zei mijn man ook gelijk.

Wat was (nog steeds) ik boos en verdrietig, ik weet waar dit gaat eindigen en kan er niks aan doen.

De roedel was van slag, Thore heeft heel lang voor het hek buiten staan janken want zijn vriendje was weg. Wij waren van slag onze zoon liep Largo te zoeken, ja leg dat maar eens uit zo is er een hond bij waar hij de naam al van wil proberen uit te spreken en die ook zijn knuffels kon waarderen zonder gegrom of gesnauw.
En in eens is hij weg. Slaap al vanaf zondag slecht ben er heel veel mee bezig, mijn kop loopt eigenlijk over.

Ik snap hier echt niks van. En gister kreeg ik een mail van hem of dat ik geen hondencreche wil gaan beginnen dan kan hij Largo 1 dag in de week hierheen brengen zodat hij met de roedel kan spelen, maar mag niet meer kosten dan € 5,00  ??? ???

Hij denkt zeker dat ik voor hem in één dag in de week de problemen kan oplossen, en meneer mooi weer kan spelen met zijn hond.

Gisteravond was ik met onze Levi bij Kim op de hondenschool en ja hoor daar kwamen ze aangelopen met zijn vieren. Mijn maag draaide om. Kim zei ik heb ze nog nooit samen gezien in al die maanden nog niet. ???

Ik denk dat ik gebruikt ben om hun huwelijksproblemen te proberen op te lossen. Hij is van het weekend natuurlijk heel zielig geweest, veel huilen blablabla. En zij heeft gezegd ga hem maar weer halen en dan is nu alles weer koek en ei schijnbaar  :-X

Mijn man heeft gisterochtend nog willen bellen naar hem. Om hem even haar fijn te vertellen wat hij van de hele situatie vond,  en of hij wel beseft wat hij Largo, ons en de roedel heeft aangedaan. Heeft na lang nadenken toch maar besloten om het niet te doen. :-X

Het is een lang verhaal geworden, ik hoop dat het een beetje te lezen is en te volgen.

gr conny
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door