Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door chipjolie
Ik heb eigenlijk het meest gejankt om het feit dat de jongen het paard uiteindelijk toch terug kreeg en de band die zij hadden :smitten:
Door Lida. S
Ik wil(de) naar de theater voorstelling, maar ik zit al te janken bij een tekenfilm of als iemand zegt: "aah wat zielig" zonder dat er iets aan de hand is. Zelfs bij een komische film kan ik al janken omdat ik de tragiek ervan in zie.
Dit is dus niets voor mij. Ik moet hem maar op dvd kopen dan kan ik in mijn eentje snotteren.
Door eelke
[quote="chipjolie"]
Ik heb eigenlijk het meest gejankt om het feit dat de jongen het paard uiteindelijk toch terug kreeg en de band die zij hadden :smitten:
[/quote]

Ik moest al janken toen in het theater ineens dat volwassen paard het podium op sprong met die jongen op zijn rug. In de eerste 10 min dus  ::) zo overweldigend. Ik had toen al lange tijd niet kunnen rijden en miste het zo dus kwam het extra binnen.

[quote="Lida. S"]
Ik wil(de) naar de theater voorstelling, maar ik zit al te janken bij een tekenfilm of als iemand zegt: "aah wat zielig" zonder dat er iets aan de hand is. Zelfs bij een komische film kan ik al janken omdat ik de tragiek ervan in zie.
Dit is dus niets voor mij. Ik moet hem maar op dvd kopen dan kan ik in mijn eentje snotteren.
[/quote]

Wel doen! Het is donker, niemand ziet je!
Door Lida. S
eelke schreef:

Wel doen! Het is donker, niemand ziet je!
Ze horen me wel, en na afloop gaat t licht aan en moet ik met rode neus en rode ogen naar buiten.
Door eelke
Lida. S schreef: Ze horen me wel, en na afloop gaat t licht aan en moet ik met rode neus en rode ogen naar buiten.
En dan ben je lang niet de enige!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door