Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door BusKay
Een zeer goed bericht vandaag!!

:circle: Het vrouwtje zit niet bij de 25% boventalligen in de zorg. :circle:
Het was een spannend jaartje, onbewust dachten we er toch regelmatig aan en dus was de ontlading enorm.
Vrouwlief heeft er wel wat slapeloze uurtjes van gehad...
Vanavond toch die blauwe knoop maar even afdoen??..... of aankomend weekend iets wat meer uitgebreid is...

Het zal voor velen nog spannende tijden worden de aankomende maanden. Voor hen veel sterkte (we weten hoe het voelt).
Laatst gewijzigd door BusKay op ma 22 sep 2014, 19:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Door smulpaap
BusKay schreef:
Een zeer goed bericht vandaag!!

:circle: :circle: Het vrouwtje zit niet bij de 25% boventalligen in de zorg. :circle: :circle:
Het was een spannend jaartje, onbewust dachten we er toch regelmatig aan en dus was de ontlading enorm.
Vrouwlief heeft er wel wat slapeloze uurtjes van gehad...
Vanavond toch die blauwe knoop maar even afdoen??..... of aankomend weekend iets wat meer uitgebreid is...

Het zal voor velen nog spannende tijden worden de aankomende maanden. Voor hen veel sterkte (we weten hoe het voelt).

Nou daar kan je best een neut op nemen . Gefeliciteerd  ;)
Ik ben in Maart ontslagen . Met nog 8 andere collega,s . We werkten met 16 mensen .
Maar ik heb na 4 maanden gelukkig weer een baan gevonden
Door BusKay
Mieke L. schreef: Geweldig dat moet een enorme opluchting zijn!! Ik zou er een neut op nemen  :beerchug:
Ziet er naar uit...
smulpaap schreef: Nou daar kan je best een neut op nemen . Gefeliciteerd  ;)
Ik ben in Maart ontslagen . Met nog 8 andere collega's . We werkten met 16 mensen .
Maar ik heb na 4 maanden gelukkig weer een baan gevonden
....dat ik met deze hoeveelheid neuten ga zweven vanavond  ;D ;D
Hmm... het zal meevallen denk ik....hij loopt wel met stoute weekendplannen....

@smulpaap... fijn dat je zo snel weer aan de bak kon.... voor velen zal het anders zijn...
Door K&D
@Pauline,

He, wat sneu nou dat je al zo snel de vakantie moest afbreken. Het is ook vochtig nu, november is vaak veel droger.  Eddie: beterschap!
Maar desalnietteplus zal ik wel even bij je paps om de deur kijken vandeweek. ;)
Door smulpaap
BusKay schreef: Ziet er naar uit...

....dat ik met deze hoeveelheid neuten ga zweven vanavond  ;D ;D
Hmm... het zal meevallen denk ik....hij loopt wel met stoute weekendplannen....

@smulpaap... fijn dat je zo snel weer aan de bak kon.... voor velen zal het anders zijn...

Nou ik vind het een goede reden om te zweven hoor  :D
En ja idd ik ben redelijk snel weer aan de bak . Een andere oud-collega heeft ook weer een baan
De rest is nog steeds werkeloos
Door Ike
Gefeliciteerd met de nieuwe banen allemaal, wat fijn dat jullie weer aan de slag kunnen!  :thumbup:
Hoop dat degenen die nog zonder werk zijn snel een baan naar hun zin vinden!

Paulien....beterschap voor Eddie!  :)

Voor een ieder die het nodig heeft....... :bigarmhug:
Door eelke
Wat een fijn nieuws allemaal!

Behalve bij Pauline...maar bij jullie is het goede nieuws dat jullie je zo goed herpakken en het er dan thuis maar het beste van maken  :-*

Hier is het goede nieuws dat de AH plek nodig had voor bock biertjes, denk ik. En dan we een hele berg vonden met biertjes voor de helft van de prijs! Koelkast weer vol nu  8)
Door Els&Flow
Aan het twijfelen of ik weer eens een sportschool van binnen ga bekijken. Met het natte, koude seizoen in het vooruitzicht wil ik wel weer wat gaan doen, maar ben een beetje bang dat mijn lijf daar anders over gaat denken en aangezien je zo ongeveer overal aan (dure) abonnementen  vast lijkt te zitten ben ik er nog niet zo erg uit.
Wat ik wél zeker weet is dat er iets moet gaan gebeuren want mn broeken gaan weer steeds strakker zitten.  :-\  Alleen voeding aanpassen is voor mij niet voldoende.
Door bloemetje
Kim_S schreef: Jeeeeeeej  :D :D :D

Ik ben het (alweer) niet geworden...  :-\
Dus maar weer hopen op de volgende.
:-* :-* :-* :'(
Pauline schreef: :circle: :beerchug: :groupwave2: :daisy: :flowers: :wiggle:
Thxs  :biggrin2: :smitten:

Ik ben echt zo blij. Elf maanden ben ik thuis geweest. Wel niet stil gezeten.  Maar dit maakt het allemaal zooooo veel rustiger,  makkelijker en beter.
Door BusKay
bloemetje schreef: Ik mag volgende week woensdag beginnen :biggrin2:
Het ziet er naar uit dat het een zeer NEUT(teloze)ige avond gaat worden...  :biggrin2: :biggrin2:

ø¤°`°¤.·´¯)¸,ø¤°`°¤ ø¤° Gefeliciflapstaart!! `°å.·´¯).·´¤°`°¤.·´¯)¯)¸,ø
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door