Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pauline
Vakantie afgebroken, weer in huis. Eddie ziek... :-\ Gisteren al met AB begonnen en nu maar hopen dat het niet doorzet. Het blijft lastig als je gevoelige longen hebt en slecht tegen vochtig weer kunt. Op zijn werk waar het meestal 35+ is nooit een centje pijn, maar oh wee als het buiten vochtig is. Nou niets aan te doen. Van de nood een deugd maken, ik ga vanmiddag sporten. Joep krijgt van de week 2x aquatherapie en een trimbeurt. En als hij in de loop van de week opknapt gaan we nog een keer wandelen bij de Haarmühle, altijd de moeite waard.
Door Martine-Tom
koekje schreef: Ik heb zo het vermoeden dat je het er iedere keer in zult blijven wrijven  :biggrin2:
Nou ik voelde zo met je mee dat ik dacht dat je wel wat steun kon gebruiken...zo ben ik  :biggrin2:
Angelique schreef:     Afbeelding  Afbeelding Die quote staat gehamerd onder haar rechter muisknop
Yep  :biggrin2:
Maxi's 3-tal schreef: En als Martine het eens vergeet, dan zullen Lique en ik ons wel opofferen om Koekje er stilletjes op te wijzen. :biggrin2:
Vele handen maken licht werk ;D

OT: Vlooien in huis  >:(
Inmiddels 2 spuitbussen verder, katten pipetten gegeven, Tom gewassen en straks in de diatomaarde poederen, en 20 wasjes draaien (wel blij met mijn 7kg trommel nu!
Vanavond beneden alles onderspuiten en hopelijk zijn die griezels dan verdwenen!
Door koekje
Maxi's 3-tal schreef: En als Martine het eens vergeet, dan zullen Lique en ik ons wel opofferen om Koekje er stilletjes op te wijzen. :biggrin2:
Ook al zo liev  :biggrin2:

Plien, beterschap met de ziekenboeg!

Tinus, succes met de pietjes!

Ik heb Vera in bad gedaan, nu is boven alles nat. Ik deed het badje vol en kleedde haar uit. Toen ik haar in bad liet zakken, keek ze zo:  :o
En ik voelde dat het water hoogstens lauw was  :-[  :biggrin2:
Door Pauline
koekje schreef: Ook al zo liev  :biggrin2:

Plien, beterschap met de ziekenboeg!

Tinus, succes met de pietjes!

Ik heb Vera in bad gedaan, nu is boven alles nat. Ik deed het badje vol en kleedde haar uit. Toen ik haar in bad liet zakken, keek ze zo:  :o
En ik voelde dat het water hoogstens lauw was  :-[  :biggrin2:
:o :o :o :o :o :o

:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Ontaarde moeder!!! :P
Door Kim_S
Jakkes Plien! Beterschap voor Eddie!!!  :-*

Ik voel met je mee Koek  :biggrin2:
Maar hee, beter te koud badwater dan te heet!  :P

OT: mijn ouders zijn onverwachts op visite, gezellig  :)
Door Kaela
Beterschap voor Eddie!

Na de traktatie op het werk aan de slag gegaan in de tuin. Zoals gewoonlijk meer gedaan dan ik in gedachten had. Tuinieren is zo heerlijk, een van de weinige dingen waarbij ik dan lekker even nergens anders aan denk. Heb mijn picknicktafel-groentetuin en bouwwerk-tegen-het-ongedierte gecombineerd. Het is nogal een gevaarte geworden, maar nu kan er echt geen enkel beessie meer bij!

Oscar is sinds de medicatie donderdag en de nog slechte dag vrijdag aan het opknappen. We doen nog steeds zo ongeveer niets met hem. Vier keer per dag een rondje rond het veld en meer niet. Maar hij oogt soepeler, vrolijker en alle poten doen wat ze behoren te doen. Dus toen ik naar de kliniek belde en het razend druk bleek, kon ik met een gerust hart het telefonisch consult naar morgen uitstellen. Het is natuurlijk wel te hopen dat we vanuit hier weer op kunnen gaan bouwen en meer doen dan vier rondjes om het veld, maar laten we eerst maar heel blij zijn dat we dit nu hebben!
Door Pauline
Het wordt niet slechter, lijkt erop dat de AB tijdig ingezet is. Scheelt dat hij standaard AB thuis heeft, anders was hij wel te laat geweest. Maar al doende leert men dus. We hebben idd besloten om niet meer in deze periode op vakantie te gaan. Een maand later is het geen enkel punt, maar op de een of andere manier is de omschakeling van het weer niet ideaal voor hem in deze tijd. Dus gaan we waarschijnlijk eind november nog een weekend naar Limburg om te wandelen. Als Joep nog niet goed genoeg is (wat we op die termijn ook nog niet verwachten) blijft die bij "opa", die verheugt zich er al op.  :-*
Door eelke
Gromgrom. Nieuwe schijven op de grote bus gezet. Proefritje, ging niet goed nie, lang verhaal, nu staat ie bij de garage waar mijn zwager werkt en mochten wij in een c1tje naar huis. Zucht.

En vanavond nog naar schoonmoeders, want die is plots opgenomen in het ziekenhuis. Niks levensbedreigends maar wel erg vervelend.
M'n pupje heeft me weer eens verbaasd! Ik was B aan het trimmen en ze keek zo geïnteresseerd dat ik dacht: ik trim bij jou ook wel 3 haartje...
Heb ik gewoon haar beide oren kunnen fatsoeneren  :D
Knappe pup!!
Aan de voetjes hebben we nog wat werk.....  ::)
Door Pauline
Ronald schreef: Sterkte met en voor Eddie, Pauline. Best wel praktisch, zelf AB huis hebben voor het geval dat.
Was ook echt nodig. De vorige keren was hij steeds te laat omdat we eerst naar de HA-post moeten, dan krijgt hij dus of bronchitis of longontsteking. Nu hopelijk alleen een fikse verkoudheid en wat lichte benauwdheid.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door