Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Rapalje schreef: Ik ben wel blij met je tip!
Ik heb Moos pas 1,5 jaar en vorige winter was het niet nodig, daarna dacht ik dat ie komende winter niet zou halen maar nu is het misschien wel tijd om eens een jasje voor hem aan te schaffen voor als het koud wordt... en ik heb het niet zo breed.  ;)
heel graag gedaan  ;) Ik vond deze prijsjes te leuk om niet te vermelden  ::) (en ik ben gewoon zooplusverslaafde  :biggrin2: )
Ik ben ook geen fan van kleertjes voor de honden maar soms breekt nood wet. En voor zo'n oudje is het functioneel toch? Het staat erg leuk.
Rapalje schreef: Ik heb uiteindelijk wel een andere besteld, voor 9,95
Ik vind honden met kleertjes eigenlijk maar niks, maar met een ouwe vent van 11,5 en een dun velletje en weinig reserve, is het gewoon fijn om te hebben.
En stiekum vind ik het ook nog best schattig staan  :-[
Niet de beste foto, maar voor t idee:
Afbeelding
Rapalje schreef: Ik heb uiteindelijk wel een andere besteld, voor 9,95
Ik vind honden met kleertjes eigenlijk maar niks, maar met een ouwe vent van 11,5 en een dun velletje en weinig reserve, is het gewoon fijn om te hebben.
En stiekum vind ik het ook nog best schattig staan  :-[
Niet de beste foto, maar voor t idee:
Afbeelding
Een erg leuke jas en staat 'm onwijs goed!

Ik hou ook niet van honden en katten aankleden, maar wij zijn een aantal jaar geleden ook overstag gegaan voor onze senior Buzzer. Als het buiten ijzig koud was of het goot pijpenstelen liep meneer trots met z'n stoere, gevoerde jasje. Lily was toen nog maar 3 en we hadden haar pas, maar van een zeiknatte poedel in huis wordt je ook niet vrolijk. Dus die kreeg ook een jasje. ;)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door