Mini's 3-tal schreef: Ga je voor de 1000mm dit jaar?Moet haalbaar zijnMisschien kun je een regenzwembad maken ipv een regenton. Dan nog een ecologische zuiveringsinstallatie en de drinkwatervoorziening verdient geen eurocent meer aan je
![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Mini's 3-tal schreef: Ga je voor de 1000mm dit jaar?Moet haalbaar zijnMisschien kun je een regenzwembad maken ipv een regenton. Dan nog een ecologische zuiveringsinstallatie en de drinkwatervoorziening verdient geen eurocent meer aan je
![]()
eelke schreef: Vaaaakkaaannnntttieeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Mini's 3-tal schreef: Ga je voor de 1000mm dit jaar?Misschien kun je een regenzwembad maken ipv een regenton. Dan nog een ecologische zuiveringsinstallatie en de drinkwatervoorziening verdient geen eurocent meer aan je
![]()
Els&Flow schreef: OT; Onze Amerikaanse tijdelijke buren zijn zo te zien een nieuwe paus aan het kiezen.Waardeloos !!!!! Ik hoop voor je dat ze snel weer aan de andere kant van de grote plas zitten !!Ze zijn nogal fan van buiten koken en de rookoven gaat s morgens om 08.00 aan en om 23.00 uit, of later, zoals het ze uitkomt onder het genot van death metal deuntjes. De buurman aan de andere kant kwam net bijna door de schutting heen, wij zitten nl verplicht binnen, ramen en deuren gesloten want we meuren hier weg. Als ze geen fikkie stoken, komt de wiet je tegemoet, want in NL mag alles.
Praten heeft geen nut, ze glimlachen in je gezicht en doen daarna precies wat ze zelf willen. In het kader van we don't understand.
koekje schreef: Vers uit bed, baby gewassen. Zo bed en babykleren wassen.Je krijgt er...
Nadia schreef: Ik zit te ontbijten met vers gebakken appelflappen en thee. Even alles laten afkoelen zodat ik mijn giegel niet verbrand.*noteert ontbijten in Puth komende week*
bloemetje schreef: Ik mag maandag voor een AFRONDEND GESPREKJoepie!
Ik ben al een uur aan het.