Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ja, jij ook een keer  :P
Vera had vanochtend ook weer de stront tot diep inde navel zitten. We hadden haar maar in bad gedaan voordat het in de nek zat deze keer  :biggrin2:
Maarja, zij eet nog niet. Nu had ze van de week wel een gekookt worteltje gekregen, maar daar sabbelt ze alleen nog maar op. De kleine stukjes die afbraken en naar binnen gingen, werkte ze netjes 1 voor 1 uit de mond.
koekje schreef: Ja, jij ook een keer  :P
Vera had vanochtend ook weer de stront tot diep inde navel zitten. We hadden haar maar in bad gedaan voordat het in de nek zat deze keer  :biggrin2:
Maarja, zij eet nog niet. Nu had ze van de week wel een gekookt worteltje gekregen, maar daar sabbelt ze alleen nog maar op. De kleine stukjes die afbraken en naar binnen gingen, werkte ze netjes 1 voor 1 uit de mond.
Nadia schreef: Zo ging dat bij Dwayne ook ;D
Echt de luier zat he-he-maal vol. Was geen plekje meer schoon. En binnen 7 minuten was de volgende ook vol.
uhm.....waarom ben ik ook al weer zwanger  ::) :biggrin2:
suzanne 1 schreef: uhm.....waarom ben ik ook al weer zwanger  ::) :biggrin2:

Hehe...
och je mag daar niet bij stil staan...
Als mama ben je gegradueerde in de kots en strontvagerij ;)

Ik mag me trouwens ook heel voorzichtig als toekomstige mama aankondigen.... Het is nog heel pril, dus het kan nog steeds mislopen. Maar ik moet het ergens kwijt :)
orinake schreef:
Hehe...
och je mag daar niet bij stil staan...
Als mama ben je gegradueerde in de kots en strontvagerij ;)

Ik mag me trouwens ook heel voorzichtig als toekomstige mama aankondigen.... Het is nog heel pril, dus het kan nog steeds mislopen. Maar ik moet het ergens kwijt :)
Ach mijn op'erking was dan toch niet voor niets gisteren  :P
Proficiat!
Dwayne is vandaag bij het cb geweest. Zijn gewicht (7.5) was weer helemaal in orde. Vorige keer met weeguurtje was hij wat lager op de lijn gaan zitten. Ik geef de week ziek zijn de schuld.
Zijn lengte is nu 68 cm.
Heeft weer 2 spuitjes gehad. Is erg hangerig en huilerig en heeft koorts. Zo sneu. Hij heeft nu eindelijk in bedje zijn slaap gevonden.
Kan ik ook even mezelf terug vinden.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door