Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Nadia schreef: Wat fijn kim dat er zoveel geschikte vacatures voor jou zijn :)
Voor mij is het minder als dun bezaaid :(
Huh! Ik dacht dat jij verpleegkundige was. Bezuinigingen zeker  :-\
Voor mij zijn er heel veel vacatures maar ook heeel veeel concurrentie.
Laatst gewijzigd door bloemetje op wo 17 sep 2014, 22:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Door bloemetje
eelke schreef: In de zorg is inderdaad echt geen werk meer te vinden.

En dat dat eerst wel was was mede de reden dat ik de zorg in ging  ::)
Waar is nog wel werk in vraag je je af  :-X
Door Kim_S
Nadia schreef: Wat fijn kim dat er zoveel geschikte vacatures voor jou zijn :)
Voor mij is het minder als dun bezaaid :(
Nou voor mij is hier op minder dan een uur rijden ook niet echt iets te vinden hoor...
Heel toevallig deze maand eens een paar achter elkaar, maar de dichtstbijzijnde was 45 min. enkele reis.
En daarvoor heb ik maanden niks interessants gezien.  Wel gesolliciteerd op minder passend werk omdat dat moest  ;)

Volgens mij is er in Duitsland een ontzettend tekort aan verpleegkundigen. Als ik me laat omscholen kan ik uitkiezen waar ik wil werken. Misschien is dat nog een idee voor jou? Of is dat te ver weg voor je?
Door Nadia
Ik ben pedagoog. Ik doe nu wel het werk van een vp minus de voorbehouden handelingen. (Nu zijn die bij ons ook haast niet). Ik had het toevallig gisteren gehoord van Duitsland. Dus ga eens zoeken hoe ik die vacatures kan vinden.
Door Kim_S
Even goegelen op "jobbörse". Is de site van de Duitse UWV  ;)
Ik denk dat het "pedagoge" is waar je dan op moet zoeken.

OT: weer ontzettend last van mijn schouder die "vast" zit. Zou ik dan toch stress hebben van al dat werk-gedoe? Of is mijn matras aan vervanging toe?  :g:
Door eelke
Jouw contract loopt binnenkort af Nadia?

Ik had echt geluk gehad... na tig keer verlengen was mijn baas een beetje vergeten dat dat niet nog een keer kon. Had me wel nodig, dus een vast contract gekregen. Voor 12 uur per week. Maar lange tijd meer gewerkt en toen zelf uren geclaimd, en nu heb ik een vast contract van 22 uur. Heel blij mee. Maar wel een vreemd idee dat je niet zo maar ergens anders aan de bak komt.

Weer vroeg eruit. Net de honden uitgelaten, en toch is het ook wel lekker zo 'sochtends. Lekker fris en vogels die fluiten. Deed me denken aan mijn baantjes waar ik er wel vroeg uit moest, bij de meeste was ik graag 10 min te vroeg zodat ik nog even op mijn brommer kon zitten, wakker worden en vogels luisteren. Op de woonlocatie, en de verpleeghuizen daarna meteen vol aan de bak! Bij de bloemenkweker altijd wat rustiger. Ondank dat ik een avondmens ben vond ik het ook altijd wel wat hebben, meteen vol gas 's ochtends en alles gedaan hebben wat moest met nog een beetje extra :)

Nou ja, nu maar even ontbijten en dan beginnen aan de laatste dag voor de vakantie. Holladiejee!!
Door Nadia
Ja mijn contract loopt eind deze maand af
Ik heb dan 2,5 jaar verlenging gehad. Dus mogen ze me niet meer bij geven. Moet nu 3 (of 6) maanden eruit. Dan mag ik weer opnieuw.
Vaste contacten worden niet gegeven.
Dankje kim ik ga eens googlen. Ik heb wel recht op een ww. Dus heeeeeeel stiekem vind ik een maandje (of 2) met Dwayne helemaal niet erg
Door Kim_S
Uit ervaring weet ik dat thuis bij je kind(eren) zijn ipv werken erg fijn is Nadia!
Als je leuk werk hebt, en je mag na een paar maanden weer terugkomen dan zou ik dat zeker overwegen  :)
TMG1961 schreef: Het regent hier..is toch weer even wennen
:biggrin2:
Door dinky89
TMG1961 schreef: Het regent hier..is toch weer even wennen
Hoorde gister bij het weerbericht inderdaad dat in de maand september in de bilt nog geen meetbare hoeveelheid regen was gevallen en het dus een erg droge september is. Tweede helft van de maand zou er ook nauwelijks regen vallen ;) Hoop dat het bij jullie dan ook bij een buitje blijft Theo, al had limburg vandaag wel wat kans op regen.
Vond het wel komisch dat het nu in Nederland mooier weer is dan in Spanje/Portugal waar ze dus wel kampen met behoorlijk regen. Is toch meestal andersom deze tijd van het jaar  ;D

Tja, ik had ook een perfecte sollicitatie gevonden. Had nog geen reactie gehad na meer dan een week na sluitingsdatum dus gister stoute schoenen aangetrokken en gebeld wanneer ze verwachten reactie te geven. Kreeg te horen dat ze zoveel sollicitaties binnen hadden gekregen dat het nog wel minstens een week extra kon gaan duren voor ze er doorheen zouden zijn :-X Aangezien ik geen excellente student ben zal ik wel verder op zoek moeten terwijl dit droombaan is.

OT: op naar de BOOMhut om laatste dingen aan scriptie aan te passen en sociaal te doen :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door