Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Ronald
Kim_S schreef: Is toch juist raar als iemand NIET nerveus is voor een sollicitatiegesprek?  ???
Je bent toch nerveus omdat je die baan zo graag wilt? Is juist goed zou ik zeggen  :)
Ook bij een sollicitatie die al praktisch "in the pocket" was, was ik nog nerveus. Dus ja, volgens mij is dat best wel gezond. En normaal.
Door bloemetje
Kim_S schreef: Is toch juist raar als iemand NIET nerveus is voor een sollicitatiegesprek?  ???
Je bent toch nerveus omdat je die baan zo graag wilt? Is juist goed zou ik zeggen  :)
Ik duim voor je dat het toch wat wordt!

Oooooh Kaela wat knap van Oscar!!!  :D

OT: heb het laten bezinken, en alweer een vacature gevonden waar een briefje naartoe gaat. Gewoon maar weer verder dan  :)
Ik begrijp er ook totaal niks van. Doorgaan doe ik ook hoor en idd blijven hoop houden!
Door Kim_S
bloemetje schreef: Ik begrijp er ook totaal niks van. Doorgaan doe ik ook hoor en idd blijven hoop houden!
Ik heb echt het idee dat ze maar wat roepen. En dat snap ik niet. Wees gewoon eerlijk denk ik dan, dan heb ik er ook nog wat aan.
Door bloemetje
Kim_S schreef: Ik heb echt het idee dat ze maar wat roepen. En dat snap ik niet. Wees gewoon eerlijk denk ik dan, dan heb ik er ook nog wat aan.
Er viel niks te roepen. Die baan is voor mij perfect en ik pas precies in hun profiel.  Dus dan maar het enige roepen wat minder goed ging? Ook al ben ik daarover geheel open en eerlijk geweest.  Maar ik ben ook wel eens afgewezen omdat ik 1 km te ver weg woonde. T kan altijd erger denk ik..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door