Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Hylos schreef: En dan tóch nog die goodybag gekregen.. ondanks dat de stempelkaart niet vol was  :P
Woooohoooooo!

Met grote dank aan Hylos nog een impressie:

Afbeelding

Afbeelding

Dat jullie het even weten, Oscar kwijlt niet!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Door Monique77
Vandaag hebben we beide honden weer hun quality time gegeven en mochten ze beide alleen met 1 van de baasjes op stap

Daan mocht met mij mee naar de Labradorshow in Bennekom. Niet om zelf te showen, maar om te kijken/indrukken op te doen, en natuurlijk te knuffelen met iedereen die hem maar een blik schonk  ;D Hier zag hij de eigenaresse van een van de honden van de fokker van Kay .... Kroeldoos op vol vermogen !!

Afbeelding

Afbeelding

En gezien Kay niets met showen, showende mensen en/of een hoop honden aan de lijn heeft omdat die daar heel onzeker van kan worden, mocht die lekker met de baas mee voor een strandwandeling ! En werd hij op het eind beloond met een heerlijke verse haring !

Afbeelding

Afbeelding

En nu liggen beide heren knock out te slapen ..... Wat is het toch heerlijk om je honden af en toe gewoon 1 op 1 mee te kunnen nemen, en je zo je dag volledig aan wat de hond leuk vindt kan aanpassen !
Door Kaela
WillyP schreef: mijn foto van vandaag:

We gingen na het avondeten nog even lekker met de fiets weg. Iets wat Baiko en Charlie graag doen.
Afbeelding
Maar maar maar!!!!!! Ze hebben helemaal geen pootjes!!!!!!!!  :o
Door smulpaap
Fenixjuh schreef: Ik doe ook maar eens een filmpje..

ps. geluid uit of  zacht, tenzij je wil schrikken van mijn stem  ::)

Niets zo leuk dan spelen met de frisbee  :D
Door Fenixjuh
Ook zo'n heerlijk goedkoop ding.. Hij heeft hem zelf een keer in een boom gevonden tijdens het wandelen. .
Het leuke is dat hij er zelf mee kan spelen, terwijl hij eerder een halfuur gespannen bleef wachten tot we zijn vuurtoren gooiden (wat we na een tijdje niet meer deden zodat hij kon opdrogen)
Door joel
Afbeelding

He,  :o wat staat er nou weer !!

Deze koeien staan er vanaf het voorjaar en houden het gras kort daar, maar ze zijn een poosje weggeweest en dan is het toch weer even wennen  ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door