Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Sterkte Hannah! Hopelijk kunnen ze snel iets voor je vader betekenen!

OT: geprobeerd in mijn eigen bedje te slapen, maar dat ging niet, Oscar vond zichzelf bijzonder eenzaampjes en alleen. Dus midden in de nacht maar weer naar beneden. We gaan het omdraaien, beneden beginnen en dan tegen de ochtend naar boven en dat dan steeds uitbreiden. Kijken of dat werkt.

Moe wakker geworden, hondje uitgelaten, ontbeten, terug naar bedje, niet kunnen slapen, badje genomen en toen met meneer K aan de slag gegaan in de voortuin. Poesjes lekker buiten, die vonden het heerlijk. De tuin is nu redelijk onkruidvrij en de ramen uitgebreid gezeemd. Ziet het er weer netjes uit.
Door Martine-Tom
Krijg net een telefoontje dat mijn oma is overleden, na een kort ziekbed op 94 jarige leeftijd. De rust is meer dan verdiend...
Dag oma...
Door Kim_S
Jakkes Hanna, ik hoop dat het gauw weer beter gaat met je vader! Knuf!!!
Nynke schreef: OT: Morgen een dagje naar mijn zus en jeugdvriendin in Mussel en in Emmen, leuk !!
Zwaai je even dan? Mussel is hier best dichtbij!
Martine-Tom schreef: Krijg net een telefoontje dat mijn oma is overleden, na een kort ziekbed op 94 jarige leeftijd. De rust is meer dan verdiend...
Dag oma...
Sterkte Martine!
94 jaar is natuurlijk een mooie leeftijd, maar dan nog is het verdrietig  :'(
Dikke knuffel!!!  :bigarmhug: :-*

OT: vleesjes gehaald, en nieuwe winterschoenen voor de kids. Net alvast 10 kilo geportioneerd, de rest is nog stijf bevroren.
Ik heb sinds vanmorgen ontzettend last van een spier in mijn schouder die "vast zit". Verkeerd gelegen vannacht denk ik. Zo maar even een kruik er tegenaan, en een paracetamolletje nemen.
Door Lizetta
Martine, sterkte! Gelukkig is ze niet lang ziek geweest. 94, wat een leeftijd!

OT: ziek, zwak en misselijk in bed. al 5 nachten nauwelijks geslapen van het hoesten, maar nu eindelijk wat bijgeslapen... Zou een meidenweekend hebben met de schoonfamilie (joepie,  ::)), morgen wel even op visite en dan ook vleesjes halen!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door