Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Inge en Bono
nova schreef: Zojuist weer  alle 4 mn honden een blaasbeurt gegeven. Hope vond het minder geslaagd  ::), maar de andere 3 staan zich te verdringen om uitgeblazen te worden. Voor mij is de blazer  geweldig.  nadat ik de honden uitgeblazen heb, blaas ik ook even over de grond om de bossen losgekomen  haar bij elkaar te blazen. die gaan dan in de kliko.
Als laatste ben ik zelf aan de beurt om me te ontdoen van een laag hondenharen.
Na deze reclame zou ik er haast een kopen voor de bank ;D
Door nova
nikèdog2000 schreef: ik heb er 4 die wachten om geblazen te worden
mijn waterblazer staat in de schuur
en ik blaas ze buiten
hier ook hoor  ;)
Door Sweet Dutchess
Die waterblazer blijft een leuk onderwerp met zijn schommelende prijzen en zijn veelzijdigheid.
Ik ben er ook nog steeds erg blij mee en de methode  van Miet , wordt hier ook gebruikt .Na 10 honden  uitblazen , ben je zelf de 11de hond  ;D
Door Anne in Zweden
Thea schreef: In NL 81 eu ;)
Bij een lijntje via Kim bespaar je dan dus 20 euries. :D (Zelf ben ik pas weer vanaf januari beschikbaar voor waterblazersmokkellijntjes :biggrin2:)
Door Hope
Wat idioot eigenlijk, dat het zo erg schommelt.

Nu zijn ze dan weer laag, maar dan komen er weer een boel bp-leden die hem bestellen en hop de prijs gaat weer omhoog  ;D
Door M@rina
Hope schreef: Wat idioot eigenlijk, dat het zo erg schommelt.

Nu zijn ze dan weer laag, maar dan komen er weer een boel bp-leden die hem bestellen en hop de prijs gaat weer omhoog  ;D
Niet alleen BP, ik meldt de aanbiedingen ook steeds op mijn cockerforum en daar wordt ook lustig besteld.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door