Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bloemetje
Kim_S schreef: Nog helemaal niks voorbereid voor sollicitatiegesprek morgen  :biggrin2:
Zal zo eens kijken of ik nog iets speciaals moet weten, volgens mij voldoe ik prima aan de eisen, dus ik hoef ook eigenlijk niet echt veel voor te bereiden.
Oja, hoe zie ik mezelf over 5 jaar...  ::)
Blegh stomme vraag is dat. Ik voldoe ook. Maar voor mij tien andere :-X. En ik vind t wel prettig van te voren over na te denken wat ik wil antwoorden.
Door -Annemarie-
Kim_S schreef: Nog helemaal niks voorbereid voor sollicitatiegesprek morgen  :biggrin2:
Zal zo eens kijken of ik nog iets speciaals moet weten, volgens mij voldoe ik prima aan de eisen, dus ik hoef ook eigenlijk niet echt veel voor te bereiden.
Oja, hoe zie ik mezelf over 5 jaar...  ::)
Hahaha, dat is echt zó jaren 90, die vraag!  :P  ::)

Succes met de sollicitatie, ook voor Bloemetje!  :duimen:
Door Martine-Tom
-Annemarie- schreef: Hahaha, dat is echt zó jaren 90, die vraag!  :P  ::)

Succes met de sollicitatie, ook voor Bloemetje!  :duimen:
Een vriendin van me kreeg als vraag bij een sollicitatie "als je je huidige leidinggevende zou moeten ontslaan wat zou je dan als reden opgeven"  ??? ;D
Door -Annemarie-
Martine-Tom schreef: Een vriendin van me kreeg als vraag bij een sollicitatie "als je je huidige leidinggevende zou moeten ontslaan wat zou je dan als reden opgeven"  ??? ;D
:o  :D  Heel bijzonder. Zegt wel wat over de eventuele toekomstige werkgever.  :-X
Door Kim_S
Martine-Tom schreef: Een vriendin van me kreeg als vraag bij een sollicitatie "als je je huidige leidinggevende zou moeten ontslaan wat zou je dan als reden opgeven"  ??? ;D
;D ;D ;D

Daar kan ik binnen 10 seconden een heel duidelijk antwoord op geven  :-[ :biggrin2:

Inmiddels wel redelijk netjes voorbereid. Ik weet ook al hoe veel salaris ik wil  :biggrin2:
Ik maak me er niet te druk om. Voor mij ook 10 andere, maar gelukkig heb ik deze week ook weer een aantal passende vacatures gezien, dus ik zou bijna zeggen voor hun ook 10 andere  8)

Nou lekker slapen. Hoop ik  ::)
Door eelke
Succes Kim en Bloemetje!

Leuke jas Zurca!

Lekker gewerkt, morgen nog een lang dagje en dan al weer weekend. Zal blij zijn als mijn lief vakantie heeft, er is toch wel niks aan zo, hij gaat om 9 uur naar bed, dan ben ik net thuis. En dan heel het weekend nog door... zou fijn zijn als hij volgende week woensdag of donderdag al vakantie heeft, kunnen we elkaar ook weer eens spreken :P

En verder handig actie in de aldi, pasjes kwijt, alles afgezocht, naar huis, zo snel niet kunnen vinden, contant gepakt, terug naar aldi, afgerekend, snel gaan werken, vanavond thuis gezocht, jas ook kwijt, jas weer gevonden, uiteindelijk pasjes ook weer gevonden, in mijn paardentas. Fieuw.
Ronald schreef: Succes Bloemetje!

@Hanna: Tja... is dat normaal in België? Geen gasaansluiting?
Ja hoor dat is normaal. Er staat hier gewoon een gastank in de tuin. Sinds een jaartje ligt er wel aardgas in de straat. Maar de aansluiting daarop moet je zelf doen.
Ot fijn wat wezen drinken met mijn belse vriendjes. Het was gezellig! Nu zo het bedje opzoeken. Morgen weer braaf werken.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door