Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door bloemetje
Van voor tot achter sollicitatiegesprek voorbereid :P. Pff wel nerveus.  Hoe gaat t met Kim S?
Er komt zo nog iets te hobbyen dus ben tot bedtijd onder de pannen en dan ws zo moe dat ik zo in slaap pleur.
Door Kim_S
bloemetje schreef: Van voor tot achter sollicitatiegesprek voorbereid :P. Pff wel nerveus.  Hoe gaat t met Kim S?
Er komt zo nog iets te hobbyen dus ben tot bedtijd onder de pannen en dan ws zo moe dat ik zo in slaap pleur.
Nog helemaal niks voorbereid voor sollicitatiegesprek morgen  :biggrin2:
Zal zo eens kijken of ik nog iets speciaals moet weten, volgens mij voldoe ik prima aan de eisen, dus ik hoef ook eigenlijk niet echt veel voor te bereiden.
Oja, hoe zie ik mezelf over 5 jaar...  ::)
Door Kaela
Komt vast goed Kim! Succes!

OT: extra medicatie van Oscar is er en eerste dosis gegeven. Hij heeft vanmiddag gekakt alsof hij 6 deense doggen is, hoezo hij spaart op. Nu maar zien of dit verbetering gaat geven. Ik ben vergeten te vragen hoe snel we dat mogen verwachten, maar dat merken we wel en vrijdag is er weer contact.

Vandaag een hele grappig soapserie meegemaakt op het werk. Gister bezig geweest met aan touwtjes te trekken om iets voor elkaar te krijgen. Overal nul op rekest. Vandaag ging opeens iedereen aan de slag en dat ging natuurlijk vrolijk langs elkaar heen. Het resultaat was naar tevredenheid, over efficiëntie hebben we het maar niet  :biggrin2:.

En nu ga ik aan een mars ijsje!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door