Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

[quote="cheeta"]
Afbeelding
Afbeelding
Je blijft verven  :D ;)
De kast is nog niet helemaal klaar, ik kom wat verf te kort (roze) en hier en daar bloed het hout wat, maar dat mag de pret niet drukken.
[/quote]

Leuk! Wat een wereld van verschil zeg  :o
Angelique schreef: Mooi! Wel wazig plaatje heur  :biggrin2: Maar jij rommelt zo te zien niet met dark wax?
Ben geen goede fotograaf :o
En nee hier heb ik geen wax opgedaan en het blijft goed in de verf zitten. Mocht het toch nog beschadigen of vies worden kledderen we er zo weer verf overheen. Ideaal spul.
**Marjolijn** schreef: Wat gaaf die verf zeg!
Is hij erg kwetsbaar als het op tegels komt? Ik denk er over om de wc ermee te doen maar wil de muren daarna wel af kunnen soppen natuurlijk
Hier staan in ieder geval tips bij voor trappen, houten vloeren, betonnen vloeren en ik schat in dat als je die regels aanhoudt de tegels ook prima kunnen.

https://www.shabbytreats.com/annie-sloa ... aanbrengen
Ik vind het dus echt 10x niks. Sorry. Ben in een winkel geweest, exact gedaan zoals zij het zei, 2x in de wax gezet. Maar het kan echt geen vaatdoekje met allesreiniger hebben. Je haalt de waxlagen en verf er zonder poetsen of wrijven af. Baal er vreselijk van want de tafel ziet er echt vreselijk uit. Ook iets warms op een katoenen tafelkleed van 2 lagen dik geeft direct kringen.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door