Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Radja schreef: Nee toch! 10 oktober NL - kazachstan?
Er is verschil tussen oefenwedstrijden en kwalificatie wedstrijden, maar ik heb nog geen idee wat wat is en hoe enzo.

Nogmaals, Mandariiiiiiiiiiiiiiiiijjjjhhhiiiijjjnnnnnn!!!!???!!
Door Radja
[quote="eelke"]
Er is verschil tussen oefenwedstrijden en kwalificatie wedstrijden, maar ik heb nog geen idee wat wat is en hoe enzo.

Net ff in kalender gekeken en is een kwalificatie wedstrijd in de Amsterdam Arena!
Door Mieke L.
eelke schreef: Aaaahhhhh daar kunnen we heen!!!  :o
Zou wel leuk zijn!  :o Maar ik ben 1 keer in de Arena geweest en dan meteen in de bovenste ring en mijn hoogtevrees is toch wel erger dan bij de gemiddelde bezoeker heb ik gemerkt.
Door eelke
Mieke L. schreef: Zou wel leuk zijn!  :o Maar ik ben 1 keer in de Arena geweest en dan meteen in de bovenste ring en mijn hoogtevrees is toch wel erger dan bij de gemiddelde bezoeker heb ik gemerkt.
Gaan we gewoon bij Bert in het hokkie!
Door Mieke L.
eelke schreef: Ow.

Zie je, ik mis Mandarijn. Zonder haar snap ik er niks van!
Ja he? Dan denk je dat je er zelf een beetje verstand van hebt maar dat blijkt dan toch de kennis van Mandarijn te zijn.
Door eelke
Mieke L. schreef: Ja he? Dan denk je dat je er zelf een beetje verstand van hebt maar dat blijkt dan toch de kennis van Mandarijn te zijn.
Ja ik leek heel wat afgelopen zomer, maar ja.... :-\
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door