Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door joel
wat een leven he Moyra!!
Gefeliciteerd met je mooie plaats Tyke!

Vandaag geen foto van Qadir, (er is geen lol aan hem te beleven op het moment, de halve buurt is loopt dus hij eet niet, speelt niet, rent niet.....slaapt een gat in de dag  :-\
Dus dan van onze Gorgie, ze wordt volgende maand 16  :)

Afbeelding
Laatst gewijzigd door joel op zo 07 sep 2014, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Door Fenixjuh
Wat een heerlijke foto's!! Filmpjes mogen ook altijd, en ik denk dat je labrador iets te grote oren heeft.. Knappe Tyke en lieve luie Moyra.. Ik heb ook nog leuke foto's, maar die komen pas na het weekend, erg druk geweest  ;)
Door - pien -
Kaela schreef: Mag een filmpje ook? Van de training vandaag. De pijnstiller slaat aan en hij is weer blij ei. We hebben dan ook heel erg lekker getraind en nu issie lekker moe!

Wat een knappe Oscar! Goed gedaan :thumbup:
Door Kaela
Zo net nam Oscar zijn kong mee op wandeling. Dat is echt een gevalletje doet ie anders nooit! Hij laat steevast zijn speelgoed vallen als ik de voordeur open doe. Halverwege kreeg hij spijt en mocht ik hem verder mee nemen hihi.

Afbeelding
Door Fenixjuh
Gekke Boris, hier ook ééntje die heel graag speelgoed mee wil nemen, maar vrouwtje moet het dragen.. Tijdens het wandelen trekken wil hij wel, zelf dragen alleen een paar meter  :biggrin2:
Leuk filmpje Esther!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door