Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Angelique schreef: Dat klinkt goed...als Nederland dan maar geen alkmaar is oid  :biggrin2:
Nee geen Alkmaar. Wel Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven of Maastricht bijvoorbeeld  :-X
Door Pauline
Dank jullie wel voor jullie knuffels lieverds! Heb ze in het verleden vaak uitgedeeld aan anderen en me echt weleens afgevraagd wat je er aan hebt... Inmiddels weet ik uit ervaring dat het je heel goed doet. :-*

Joep gaat lopen op de loopband Karin, tenminste.... dat is de planning. Ik weet niet hoe Joep er zelf over denkt. :-X Zal een filmpje maken, goed?
Door Kaela
Pauline schreef: Dank jullie wel voor jullie knuffels lieverds! Heb ze in het verleden vaak uitgedeeld aan anderen en me echt weleens afgevraagd wat je er aan hebt... Inmiddels weet ik uit ervaring dat het je heel goed doet. :-*

Joep gaat lopen op de loopband Karin, tenminste.... dat is de planning. Ik weet niet hoe Joep er zelf over denkt. :-X Zal een filmpje maken, goed?
Fijn dat het je goed doet Plien, het zijn kleine dingen, maar als het helpt, dan helpt het!

Ben benieuwd hoe het gaat met Joep. Voor Oscar was het wel even wennen, maar het zal vast op Joep afgestemd worden en goedkomen. Filmen kan ik wel waarderen! Maar voor Joep zorgen gaat voor!
Door Pauline
Kim_S schreef: Dat is een optie. Maar ik heb nog meer lijntjes uitgegooid  ;)
3x is scheepsrecht! Er zit er vast eentje voor je bij!!! Nu maar hopen dat het die baan is die jij ook het liefst wil. Ik duim voor je lieverd.  :-*
Door Kaela
Pauline schreef: 3x is scheepsrecht! Er zit er vast eentje voor je bij!!! Nu maar hopen dat het die baan is die jij ook het liefst wil. Ik duim voor je lieverd.  :-*
+1  :duimen:
Door Kim_S
Angelique schreef: Gewoon de beste grijpen  :biggrin2:
Pauline schreef: 3x is scheepsrecht! Er zit er vast eentje voor je bij!!! Nu maar hopen dat het die baan is die jij ook het liefst wil. Ik duim voor je lieverd.  :-*
Kaela schreef: +1  :duimen:
Smile on my face  :)
Dank!  :-*
Door -Annemarie-
Kim_S schreef: Nee geen Alkmaar. Wel Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven of Maastricht bijvoorbeeld  :-X
Geen Groningen? Dan hadden we hier voor jou nog wel een kamertje of wat over om uit te kiezen.  8)
Succes, Kim!  :-*

Voor Pauline een  :bigarmhug:
Een dikke knuffel voor Pauline. :'( :-*

Je gaat goed Kim, nogmaals veel succes! :-*

Gisteren een gezellige en drukke dag gehad, de avond nog afgesloten met een goed, maar emotioneel gesprek met mijn broer.
Vandaag maar een rustige dag ingelast. Vriendjelief is meegeweest naar mijn werk, weer een voorraad papier e.d. opgehaald en daarna nog even fijn naar de dijk met Charlie, nu niets meer.
Morgen een afspraak bij de reumatoloog, zie er best tegenop. :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door