Angelique schreef: Dat klinkt goed...als Nederland dan maar geen alkmaar is oidNee geen Alkmaar. Wel Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven of Maastricht bijvoorbeeld![]()

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Angelique schreef: Dat klinkt goed...als Nederland dan maar geen alkmaar is oidNee geen Alkmaar. Wel Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven of Maastricht bijvoorbeeld![]()
Kim_S schreef: Nee geen Alkmaar. Wel Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven of Maastricht bijvoorbeeldJij wordt de mevrouw die zondags het vlees snijdt![]()
Pauline schreef: Dank jullie wel voor jullie knuffels lieverds! Heb ze in het verleden vaak uitgedeeld aan anderen en me echt weleens afgevraagd wat je er aan hebt... Inmiddels weet ik uit ervaring dat het je heel goed doet.Fijn dat het je goed doet Plien, het zijn kleine dingen, maar als het helpt, dan helpt het!
Joep gaat lopen op de loopband Karin, tenminste.... dat is de planning. Ik weet niet hoe Joep er zelf over denkt.Zal een filmpje maken, goed?
Angelique schreef: Jij wordt de mevrouw die zondags het vlees snijdtDat is een optie. Maar ik heb nog meer lijntjes uitgegooid![]()
![]()
Kim_S schreef: Dat is een optie. Maar ik heb nog meer lijntjes uitgegooidGewoon de beste grijpen![]()
Kim_S schreef: Dat is een optie. Maar ik heb nog meer lijntjes uitgegooid3x is scheepsrecht! Er zit er vast eentje voor je bij!!! Nu maar hopen dat het die baan is die jij ook het liefst wil. Ik duim voor je lieverd.![]()
Pauline schreef: 3x is scheepsrecht! Er zit er vast eentje voor je bij!!! Nu maar hopen dat het die baan is die jij ook het liefst wil. Ik duim voor je lieverd.+1![]()
Angelique schreef: Gewoon de beste grijpen![]()
Pauline schreef: 3x is scheepsrecht! Er zit er vast eentje voor je bij!!! Nu maar hopen dat het die baan is die jij ook het liefst wil. Ik duim voor je lieverd.![]()
Kaela schreef: +1Smile on my face![]()
Kim_S schreef: Nee geen Alkmaar. Wel Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Eindhoven of Maastricht bijvoorbeeldGeen Groningen? Dan hadden we hier voor jou nog wel een kamertje of wat over om uit te kiezen. 8)![]()
Kim_S schreef: Groningen ook ja. Maar das maar een uurtje rijden, hopelijk geen kamer nodig dan![]()