Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
Angelique schreef: Er wordt meer verkocht, maar de prijzen in deze regio gaan vooralsnog maar 1 kant op.

Ik bekijk wel een paar keer per dag de stats, kost zo'n 5 seconden per keer. Je kan beter zeggen dat ik dan aan het ramen zemen ben oid  :biggrin2:
Ja qua prijzen is het belabberd. Ik moet ook niet te lang nadenken over hoeveel verlies we moeten incasseren als we het verkopen  :-X

Heppie nou ook een dettol-fetisj?  :biggrin2:
Door Angelique
Kim_S schreef: Ja qua prijzen is het belabberd. Ik moet ook niet te lang nadenken over hoeveel verlies we moeten incasseren als we het verkopen  :-X

Heppie nou ook een dettol-fetisj?  :biggrin2:
Daar moet je idd maar niet teveel aan denken  :-\  Maar hier is de troost dat het volgende object net zo hard naar beneden stuiterd qua prijs, anders was het voor ons ook niet te doen geweest om nu te verkopen.

Ajax  ::)
Door koekje
BOE!

Vanochtend vroeg een smsje van zwager. Dat het huisje wat wij wilden hebben, maar toen nog verkocht onder voorbehoud, te koop zou staan bij een opkopende makelaar.
Dus meneer in alle vroegte blij een mailtje daar naartoe de deur uitgedaan. Mailtje terug: het is echt verkocht, de onder voorbehoud-termijn liep afgelopen vrijdag af.
Ik voel me beetje blij gemaakt met een dooie mus  :(
Ik had het zo graag willen hebben. Er stond zelfs een schommel met glijbaan al in de tuin  :(

Nu zijn we zachtjes aan het kijken in een wijk met zonder supermarkt en alleen katholieke school. Best mooi huis en ook niet te klein en dikke tuin. Meneer zn bedrijvigheid zal dan wel moeten inkrimpen  :-\
Andere optie dorpje verder is toch wel aan de bovenkant van het budget en zover wilde meneer dat niet rekken. Ook daar alleen katholieke school (wel villawijk) en best een eind fietsen naar de supermarkt.
En ik heb ook iets online gezien, maar dat is nog even 80k te duur  :P

We zijn er denk ik wel over uit dat beneden werken en boven wonen we niet gaan doen. Dat is voor mij te lastig. Dat schrapt wel een aantal potentiële opties.
Door Borke
Koekje, is boven werken en beneden wonen geen optie?
Met een buitentrap aan de gevel, zodat je voor het werk niet door het huis heen hoeft?
Of anders trappenhuis vervangen door een lift en toch boven wonen?
Door Angelique
Nadia schreef: Zou wel super zijn aan huis. Kan meneer ook even op vera als jij je handen even vrij moet hebben.
:o :o :o Daar krijg je hele platte Vera's van  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door