Moderator: Lizzy
Ashena schreef: Nee maar degomeat heeft halve kilo rollen (en meer merken) en evt in 200 gram zelfs nog. Dus daar is wel een mouw aan te passen gelukkig.Super!
Nero schreef: Ik ben vanwege allergie net gestart met kvv met barf als uiteindelijk doel. Ik ben dus zeker nog geen volleerd barfer, maar ik woon ook in Zwolle en beresterkwauw!. Dus als je een beetje energie wilt steken in het uitleggen hoe alles moet en hoe je het wilt hebben kom ik je met alle liefde helpen!!
Nero schreef: Ik ben vanwege allergie net gestart met kvv met barf als uiteindelijk doel. Ik ben dus zeker nog geen volleerd barfer, maar ik woon ook in Zwolle en beresterk. Dus als je een beetje energie wilt steken in het uitleggen hoe alles moet en hoe je het wilt hebben kom ik je met alle liefde helpen!!
Nero schreef: Ik ben vanwege allergie net gestart met kvv met barf als uiteindelijk doel. Ik ben dus zeker nog geen volleerd barfer, maar ik woon ook in Zwolle en beresterkIk wilde hier een 'smiley' met een duim omhoog zetten, maar die keuze is er helaas niet.. Dus als je een beetje energie wilt steken in het uitleggen hoe alles moet en hoe je het wilt hebben kom ik je met alle liefde helpen!!
Nero schreef: Ik ben vanwege allergie net gestart met kvv met barf als uiteindelijk doel. Ik ben dus zeker nog geen volleerd barfer, maar ik woon ook in Zwolle en beresterkIk heb je een pb'tje gestuurd. Dus als je een beetje energie wilt steken in het uitleggen hoe alles moet en hoe je het wilt hebben kom ik je met alle liefde helpen!!