Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Pluto
-Saskia- schreef: :biggrin2: Tuurlijk. Ik mag zo lekker even naar de Esprit van mezelf. en naar Nolten. En naar Simon. En naar de tandenborstelverkoopdinges.  8)
Adelante niet vergeten en je dag is compleet!

Kleren, schoen, koffie, tandenborstel en peuken!

What more does a ZZP-er need?
Door Gonnie
Spullen klaargezet die de boot in moeten, wasmachine aangezet met de laatste was en me enorm verheugen op mijn vakantie.......

Nog 4 daagjes werken en dan heerlijk 2 weken Lago di Garda  :D
Door eelke
Ik was ff klaar met van alles, dus rugzak gepakt, water, appel, boekje, honden en naar het bos gelopen om weer 'zen' te worden. Bankje gezocht, tas uitgepakt, en toen Joep in paniek, bleek een wespen nest te zitten, dus ik toen ook in paniek. Honden in veiligheid gebracht maar toen stond m'n tas daar nog. Die terug gekaapt en een stuk verder maar op de grond gaan zitten. Joep is boven zijn oog gestoken, arme gup.
Nu weer terug thuis. Nog niet helemaal zen, zo maar even eten, en ff lekker in bad ofzo. Heb m'n boekje ook nog niet uit. (bizar, had ik januari een proef abbo op de viva genomen van 10 nr's en vond er van de week nog 3 van in de verpakking ::)).
Door Kim_S
Jemig Eelke  :-X
Wespennesten zijn :nerves:
Knuffel voor jou en Joep!

OT: Heerlijk buiten van alles gedaan vandaag. Maar nu loopt het hele schema in de soep, de kinders liggen nog steeds niet in bed  :-[
Dat maar gauw even regelen nu. En dan al het andere huishoudelijke wat nog moet.
Ik vraag me serieus af hoe dat moet als ik weer ga werken  :-X
Door eelke
Oepsefloeps voelt zichzelf ook erg zielig nu na jullie medeleven  :-*

Zen het weekend afsluiten met een biertje en een kaasje. Hoewel ik morgen nog vrij ben... maar dat wordt een dagje huishouderen zodat alles schoon is voor de hectische week voor de vakantie :)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door