Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Ronald schreef: Boter bij de vis!
Hij had al drie kwart over gemaakt voordat ze hier waren  :o kom net thuis van het feestje en mijn vriend is weg, dus ik denk echt dat ze aan het overschrijven zijn....bizar! (shoppen!!!  :biggrin2:).

Feestje heb ik ook overleefd en alle kinderen ook. Ga nu maar lekker een eind met de guppen, da's toch een stuk rustiger.
Door eelke
Die is mijn vriend nu gaan voltanken, ken weer lijen haha.

Daar kunnen we nu mee aan de slag om verder op te knappen :) maar gaat het verder prima mee, hoop dat we in onze vakantie nog mooi weer hebben en we er mee op uit kunnen.
Een drukke werkweek achter de rug en morgen ook een drukke dag, dus vanmorgen even fijn wezen plantjes shoppen met Charlie. :biggrin2:
De galerij wat opgeleukt en wat plantjes voor binnen, gelijk weer gezellig.
Verder een appeltaart gemaakt, hij staat nu in de oven en gisteren al een chocoladetaart gebakken.
Nu even zitten, genieten van de schone ramen en dan straks weer in huis verder.
Door EliScooby
Kim_S schreef: Ik heb ineens zin om morgen ergens op visite te gaan  ::) :biggrin2:
U is welkom heur

OT: Vandaag 3,5u in Losser gebivakkeerd en dan is de oplegger vol; ik print even de vrachtbrieven, chauffeur. 20 minuten later: Ze komen er niet uit, wat nu? Printer stuk... Geen punt, geef de pakbonnen maar mee, ik schrijf wel een vrachtbrief voor de hele bups en dan zoeken ze het op de zaak wel uit morgen.
Laatst gewijzigd door EliScooby op za 06 sep 2014, 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door