Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door TMG1961
Ronald schreef: Linux Mint is een redelijk alternatief voor Windows XP, niet voor Windows 7. Maar dat is mijn mening  ;)
Ik gebruik momenteel Zorin 9..gratis en werkt prima..lijkt ook een klein beetje op windows 7
Door Els&Flow
Goed begin van de dag.. Ik tilde een krat uit de schuur, daarbij viel er een jerrycan teak-olie op de tuintegels, de jerrycan sprong open en nu liggen mn mooie tuintegels onder de hout-olie. :-X Wat een vette bende. :-\ Ik heb er zand op gestrooid om te laten absorberen en vanmiddag gaat er heet soda-water overheen. Niet leuk.

Straks toch nog maar even met mn stoeltje naar het strand.
Door eelke
Owww dat is balen ja! Dat is zooooo stom.

Hier wel een klein feestje, de koelkast doet het weer, geeft weer een normale temperatuur aan, en ratelt niet meer zo. Er is wel een hele sloot water uitgelopen, zo veel was er aan gevroren. Maar wellicht kan ie nog een paar weken mee, als we hem maar vaak laten ontdooien...  :-\ kunnen wij nog ff sparen.
Ik had net een vriendje van m'n jongste zoon hier te eten.
Wat een brutaal jong zeg, verbouwde even de hele boel, ging smerig zitten doen met zijn drinken, trok zich niks aan van mijn vriendelijke en daarna niet meer zo vriendelijke verzoek om netjes te drinken, sprong bijna boven uit het raam en had een scheur van hier tot Tokio.
Nu is zoonlief ook heus geen engeltje maar deze overtrof toch wel alles....
Door Kaela
Na het bezoek aan de dierenarts avonddienst gewerkt. De middag was weer heel druk, de avond gelukkig goed te doen en op tijd klaar. Eenmaal weer thuis word ik compleet om iemands pootje gewonden, omdat hij heel goed door heeft dat we vandaag zo softie zijn als maar kan  :biggrin2:

Oh en vanmiddag nog iemand blij gemaakt met een onverwachte bos bloemen, dat was leuk om te doen!
Vandaag was de laatste werkdag voor mijn zwangere collega. Nu wordt het 8 weken flink aanpoten om in mijn uppie twee mensen te vervangen. Gelukkig heb ik vandaag een mooi koffiemasjien besteld die mij daar vanaf maandag mee gaat helpen. Het is een philips saecem ofzoiets geworden. Eindelijk koffie op het werk. Oploskoffie vin ik geen koffie.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door