Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kim_S
koekje schreef: Leuk!
En wat matchen ze goed bij je interieur!
Das Anne in D. haar interieur in Zweden  ;D
Maar ik denk dat we daar maar gewoon heen moeten verhuizen, omdat de kindjes zo goed bij het interieur passen  :biggrin2:
Door Martine-Tom
koekje schreef: Je zou ze ook permanent bij Frau Antje kunnen stallen. Of misschien wordt het eens tijd voor mini-antjes (ze leest hier toch niet)  :biggrin2:
Jaaaaaaaaaaaa daar word Frau Antje vast heuuuul blij van!!!!
Door Else
@ Sieglinde : ja 's ochtends 1 boterham, tussendoor 1 stuks fruit, 's middags boterham en soms na de tijd nog wat fruit en 's avonds grote bak avond eten  :)
Meestal drinkt ze alleen 's ochtends en 's avonds nog een melkfles en soms rond 15.00 uur nog eentje. Voor de rest drinkt ze thee en water.
Suze zat de laatste keer met haar gewicht net onder het lijntje dus de spekjes vallen nog wel mee t.o.v. het begin (toen zat ze ruim boven de lijn en had ze ook veel meer spekjes)

@ Kim S: mooie dames heb je!!!!
Door Sieglinde
Ik denk dat er misschien een halve boterham binnengaat bij Robyn. Verder vooral veel gemors ::)
Ze is anders wel een goede eter. Gisteren zalm lasagne, heeft ze de helft van mijn eten opgegeten >:(
Ze wil ook nog veel meer melk. En water met sloten. Dat drinkt ze tegenwoordig met een rietje ::)
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door