Kim_S schreef: Kopuh? 10 euro de kilo10% voor de geniale inval, ahummmmm..... 8) 8)![]()
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Kim_S schreef: Kopuh? 10 euro de kilo10% voor de geniale inval, ahummmmm..... 8) 8)![]()
BusKay schreef: 10% voor de geniale inval, ahummmmm..... 8) 8)Deal 8)
TMG1961 schreef: Ik eet geen Bio meer nadat ik verschillende reportages gezien heb over zogenaamd bio voedsel. Veel wat als bio verkocht wordt is helemaal geen bio. Er wordt te veel mee gerotzooid.Het zou me niet verbazen als er idd hier en daar mee gerommeld wordt. Ik heb echter bloed laten prikken voordat ik bio ging eten (mijn lever breekt rommel slecht af en ik had constant oogontstekingen) en 2x toen ik al een tijd bio at en het verschil was aanzienlijk. Mss krijg ik nog steeds rommel binnen maar aanzienlijk minder dan met niet bio eten. Ik heb dan ook zelden tot nooit meer oogontstekingen terwijl ik die mijn leven lang heel regelmatig had.
lianneke schreef: ik betaal 110 euro voor een pakket, wat ik zelf samenstel, van 10 kilo.Hoe lang doe je met zo'n pakket? En heb je dan voor die tijd alles of moet je daar nog ene hoop bij halen.
TMG1961 schreef: Hoe lang doe je met zo'n pakket? En heb je dan voor die tijd alles of moet je daar nog ene hoop bij halen.Wij doen hier zo,n drie maanden mee, eten niet veel vlees per keer en halen af en toe vis of kip bij.