Ben benieuwd maar ik denk dat we er wel uit komen.

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Pluto schreef: Ossendrecht heeft wel een mooi klooster/ congres ding achtig iets!Ja en een Emté
lianneke schreef: Toevallig vandaag ons eerste gesprek met een makelaar gehad, ik had gedacht dat het in een half uurtje gepiept zou zijn. Maar hij had alle tijd voor ons en heeft twee en een half uur aan de keukentafel gezeten. Rondje gelopen, notities gemaakt, kritisch gekeken, adviezen gegeven, gezellig gepraat en donderdag komt ie weer op de koffie..Dat was Geert?
Ben benieuwd maar ik denk dat we er wel uit komen.![]()
Angelique schreef: Hier morgen weer verse kijkersJawel, dat was Geert!![]()
Angelique schreef: Hier morgen weer verse kijkersLoopt wel goed jullie huis hè? Best veel kijkers volgens mij!![]()
Kim_S schreef: Loopt wel goed jullie huis hè? Best veel kijkers volgens mij!Tot op heden de 6de unieke kijkers. Volgens zeggen best veel. Nou ja, beter wat reuring op de stoep dan niks hé. Huis was zelfs nog redelijk schoon van de vorige keer
Succes weer morgen![]()
Angelique schreef: Tot op heden de 6de unieke kijkers. Volgens zeggen best veel. Nou ja, beter wat reuring op de stoep dan niks hé. Huis was zelfs nog redelijk schoon van de vorige keerNou dat vind ik best veel ja. Wij hebben in een jaar tijd 3 kijkers gehad, en toen 2 jaar helemaal niemand. Nu staat het al een hele tijd niet meer te koop, hopelijk binnen nu en een half jaar wel weer omdat ik dan weer eens een baan heb en we het verlies kunnen financierenNu alleen nog hopen dat het datgene is wat men zoekt.
Antonia schreef: IK duim dat de kijkers ook kopers worden.Hoe gaat het bij / met jou nu?
Kim_S schreef: Crisis hè... Ik heb het idee dat het nu toch beter gaat dan een paar jaar geleden qua huizenmarkt.Er wordt meer verkocht, maar de prijzen in deze regio gaan vooralsnog maar 1 kant op.
Hahaha, dus als je niet aan het BPen bent zit je op Funda statistieken te bekijken![]()