Anne in Duitsland schreef: Me paps ze stulp in Goes staat te koop!Fijn dat je dat er even bij zegt
http://www.funda.nl/koop/goes/apparteme ... chrijving/
(Martine: ja, het is hetzelfde appartement!)

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Anne in Duitsland schreef: Me paps ze stulp in Goes staat te koop!Fijn dat je dat er even bij zegt
http://www.funda.nl/koop/goes/apparteme ... chrijving/
(Martine: ja, het is hetzelfde appartement!)
koekje schreef: Boe! Boeboeboeboe!Balen Koek
Het huisje wat ik wilde staat op verkocht
Nu wil meneer in f*cking Ossendrecht gaan wonen![]()
Boe! Boeboeboeboe!Balen zeg, afwachten tot er een ander mooi huis op het pad komt, is geen optie?
Nu wil meneer in f*cking Ossendrecht gaan wonen
koekje schreef: Boe! Boeboeboeboe!ik voel hier toch een zekere tweedeling in huize Koek omtrent bewoonbare locaties.
heicke schreef: Wij hebben een bod gekregen op ons huis, eerst van 80.000 euro wat onbespreekbaar was uiteraard. Nu hebben we een bod van 110.000 gekregen, nog steeds mijlenver uit de richting van de vraagprijs laat staan de hypotheekKlinkt niet fijn. Maar de bank beslist, dus we wachten af.
Angelique schreef: Klinkt niet fijnnee niet fijn, maar iets is beter dan niets zullen we maar zeggen. Er niet al teveel bij stil staan dat mensen dan 2 huizen met binnenplaats ertussen en nog 1.000 m2 grond voor zo'n spotprijs krijgen... En ik wil graag verder met m'n leven na zoveel jaar ploeteren.Is dat het ollandse of het duitse huis?
koekje schreef: Boe! Boeboeboeboe!Ossendrecht heeft wel een mooi klooster/ congres ding achtig iets!
heicke schreef: nee niet fijn, maar iets is beter dan niets zullen we maar zeggen. Er niet al teveel bij stil staan dat mensen dan 2 huizen met binnenplaats ertussen en nog 1.000 m2 grond voor zo'n spotprijs krijgen... En ik wil graag verder met m'n leven na zoveel jaar ploeteren.Idd niet teveel bij stilstaan, je kan dan in ieder geval verder met je leven. Huizen daar zijn natuurlijk de laatste jaren ook in prijs gedaald en zoals je het zelf ooit eens omschreven had (ijs op de neus) is er ook nog wel wat aan te verspijkeren.
Het is het Duitse huis wat nu verkocht gaat worden, ik ga terug naar het Hollandse huis als het Duitse is verkocht.
Angelique schreef: Vraagje aan die mensen....hoe selecteer je een makelaar?Voor ons was het ook aftasten toen we het huis van mijn broer moesten verkopen. De eerste makelaar was een ramp (deze was nog door mijn broer uitgezocht). Als het aan dat kantoor had gelegen zou dat pand nooit verkocht worden. Via via hoorden we van een andere makelaar, daar zijn we wezen praten. Zij maakte een super goede indruk, ze dacht mee, was actief, kwam met ideeen, was doortastend en was enthousiast over het huis. Ik weet niet of ik reclame mag maken, maar als iemand in omgeving DenHaag een huis zoekt of wil verkopen dan stuur je mij maar een berichtje en zal ik je de naam van het kantoor geven.
Lida. S schreef: Voor ons was het ook aftasten toen we het huis van mijn broer moesten verkopen. De eerste makelaar was een ramp (deze was nog door mijn broer uitgezocht). Als het aan dat kantoor had gelegen zou dat pand nooit verkocht worden. Via via hoorden we van een andere makelaar, daar zijn we wezen praten. Zij maakte een super goede indruk, ze dacht mee, was actief, kwam met ideeen, was doortastend en was enthousiast over het huis. Ik weet niet of ik reclame mag maken, maar als iemand in omgeving DenHaag een huis zoekt of wil verkopen dan stuur je mij maar een berichtje en zal ik je de naam van het kantoor geven.Hier mag je gerust namen noemen hoor. Altijd handig als er nog iemand in Den haag een makelaar nodig heeft.