Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Parelridder
'k Heb een Miele, heeft totaal geen probleem met de wasblokjes, dus 'k wist niet dat dit voor komt. 'k Heb gelet op wasresultaten uit testen, geluid ('k heb in een vakantiehuisje een apparaat gehad die je alleen aan wilde hebben staan als je van huis ging wegens het volume en wilde ab-so-luut daar in mijn eigen huis geen rekening mee moeten houden, zowel voor mij als de buren), inhoud (ik wil geen wasje draaien voor 3 bordjes, bij wijze van spreken, er moet flink wat in kunnen) en zeker ook water- en energieverbruik.
Ik was alles altijd op de Eco stand en krijg het daarmee perfect schoon. Oh ja en de bestekla is in de praktijk echt een voordeel boven een bestekmandje! Daar hechtte ik vooraf geen waarde aan, maar is idd een verbetering.
Door Lizzy
Ik vond de besteklade van Miele ook geweldig. En dat is ook het enige wat ik mis aan de Bosch. Dat de tabletten in het bakje bleven hangen: had ik bij de Miele ook. En ik vind dat de Bosch niet alleen beter droogt maar ook beter wast. Veel beter zelfs.
Door Cathy
Lizzy schreef: Ik vond de besteklade van Miele ook geweldig. En dat is ook het enige wat ik mis aan de Bosch. Dat de tabletten in het bakje bleven hangen: had ik bij de Miele ook. En ik vind dat de Bosch niet alleen beter droogt maar ook beter wast. Veel beter zelfs.
Er is nu ook een Bosch met besteklade  ;)
Door Lizzy
Cathy schreef: Er is nu ook een Bosch met besteklade  ;)
Kijk! Dat is nog eens goed nieuws! Wij gaan misschien de keuken binnenkort renoveren, ik vind het ineens tijd voor een verschoningkje :biggrin2: (deze is al echt oud).
Door doranto
Hier ook een Miele naar volle tevredenheid  :)
Nooit problemen met een blokje, want wij gebruiken altijd los poeder uit zo'n handige strooikan van Sun. Blokjes zijn volgens mij vaak alles-in-een en dat wilden wij niet. Je koopt geen geavanceerd apparaat dat de doseringen van het glansspoelmiddel enzo zelf aan kan passen, om er vervolgens een alles-in-een blokje in de kieperen. Bovendien kun je de losse poeder naar eigen inzicht doseren.  ;)
Door Pluto
De White Knight van WhiteLine, aanbieding bij de Gamma 7 jaar geleden, sindsdien 2 x verhuisd en nog steeds iedere nacht aan het wassen.

Spoelarmen moeten af en toe schoongemaakt worden maar voor de rest tot nu toe prima prijs/kwaliteit verhouding!

Daarvoor hadden we een JoJe!
:biggrin2:
Door Leonike
Cathy schreef: Hier een Bosch , zeer stil , en de besteklade vind ik fijner dan een bestekmand  ;)
Hier ook. Sinds een maand ongeveer.
Ben er erg tevreden over.
Met de extra droog stand is zelfs mijn plastic goed droog, erg fijn.
Door sella
Doranto schreef: Hier ook een Miele naar volle tevredenheid  :)
Nooit problemen met een blokje, want wij gebruiken altijd los poeder uit zo'n handige strooikan van Sun. Blokjes zijn volgens mij vaak alles-in-een en dat wilden wij niet. Je koopt geen geavanceerd apparaat dat de doseringen van het glansspoelmiddel enzo zelf aan kan passen, om er vervolgens een alles-in-een blokje in de kieperen. Bovendien kun je de losse poeder naar eigen inzicht doseren.  ;)
Precies ook mijn idee.
Door Parelridder
Doranto schreef: Hier ook een Miele naar volle tevredenheid  :)
Ik gebruik ook vaatwasmiddel van Sun, maar dan een blokje. Een één-in-één zeg maar :biggrin2: dus zonder glansmiddel etc. Er zit een folietje om wat je er om heen moet laten zitten, want vanzelf op lost, wellicht is dit nog van invloed op dat het blokje hier nooit enig probleem gaf?
Door Tanna
Ik heb eind 1984 een Bosch gekocht en daar 27 jaar mee gedaan. Hij moest vervangen worden omdat de rekken gingen roesten, maar verder deed hij het nog prima. Daarna heb ik een Siemens gekocht, een gewone vaatwasser met een draaiknop en maar een paar programma's, net als de Bosch die ik eerst had.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door