sylvia schreef: Ik heb gisteren mijn molen in de prak gedraaidnah das niet fijn![]()

Moderators: koekje, pearlsofpassion
sylvia schreef: Ik heb gisteren mijn molen in de prak gedraaidnah das niet fijn![]()
Sunshine schreef: nah das niet fijnNou ik had em net , hij is van mijn schoonmoeder geweest, zo'n moulinex ding (creme kleurig met oranje) 27 jaar oud maar draaide als een tierelier, alleen het plastic is natuurlijk niet meer je van het dus de schroefdop waar je de messen mee vastzet brak af , en omdat het al zo'n oud ding is kun je natuurlijk geen onderdelen meer los kopenhoe kwam dat??
sylvia schreef: Nou ik had em net , hij is van mijn schoonmoeder geweest, zo'n moulinex ding (creme kleurig met oranje) 27 jaar oud maar draaide als een tierelier, alleen het plastic is natuurlijk niet meer je van het dus de schroefdop waar je de messen mee vastzet brak af , en omdat het al zo'n oud ding is kun je natuurlijk geen onderdelen meer los kopenwel jammer!!
gonny schreef: marktplaats...Ja maar vaak zijn die aangeboden dingen allemaal zo ver weg![]()
erop.....over??
sylvia schreef: Ja maar vaak zijn die aangeboden dingen allemaal zo ver wegdat is wel vaak zo!!!![]()
Sunshine schreef: dat is wel vaak zo!!!ja alleen zit ik straks met kittens en dan heb ik em dus wel nodig
sparen dan maar???ik ben ook aan het sparen voor een nieuwe
![]()
sylvia schreef: ja alleen zit ik straks met kittens en dan heb ik em dus wel nodigwat voor keukenmachine moet t zijn???![]()
gonny schreef: wat voor keukenmachine moet t zijn???een vleesmolen
dan ga ik ook zoeken!! + rondvragen!!!![]()
sylvia schreef: een vleesmolenowwwww een vleesmolen...
gonny schreef: owwwww een vleesmolen...en Gonny heeft wat gevondenoke....als ik wat vind...dan hoor je t wel!!
![]()
sylvia schreef: ja alleen zit ik straks met kittens en dan heb ik em dus wel nodigja das waar!! hmm lastig.....![]()
sylvia schreef: en Gonny heeft wat gevondenHeej Sylvia, gave vleesmolen joh 8)
Gonny bedankt![]()
![]()
![]()
![]()