Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Gonnie schreef: Geen idee. De cabine is totaal uitgebrand, dus de politie kan niets meer achterhalen.Wat raar....
Er zou spraken kunnen zijn van kortsluiting maar bij een bus van 12 jaar oud die helemaal niet zo veel elektronica heeft lijkt ons dat sterk.
We staan echt voor een raadsel![]()
BusKay schreef: Wat raar....Hij stond gewoon tussen andere auto's geparkeerd. De buren hadden al snel hun eigen auto's verplaatst.
Hij staat lijkt me niet op een plek van "hier is het te doen"
Desalniettemin blijft het erg voor je...![]()
![]()
![]()
Gonnie schreef: Hij stond gewoon tussen andere auto's geparkeerd. De buren hadden al snel hun eigen auto's verplaatst.Het kan niet spannender worden... Hij moest toch achteruit de stoep op of zie ik dat verkeerd??
Ineens ging de claxon af en reed de bus spontaan naar achteren.
Gelukkig stond daar een boom om hem tegen te houden, anders was hij zo bij mijn overburen naar binnen gereden![]()
BusKay schreef: Ga m'n auto aan de ketting leggen....Hahahaha nee hoor dat wegrijden heeft niets met leeftijd te maken.
Die van mij is nl. 14 jaar oud en als dat met leeftijd te maken heeft....
Blijft erg en stranggggeeee....
Pauline schreef: Oh Gonnie wat zullen jullie geschrokken zijn!!!Het begon gisteravond eigenlijk pas echt door te dringen......
Gonnie schreef: Het begon gisteravond eigenlijk pas echt door te dringen......Laten we het op een kortsluiting houden OK??