Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Gonnie
Geen idee. De cabine is totaal uitgebrand, dus de politie kan niets meer achterhalen.
Er zou spraken kunnen zijn van kortsluiting maar bij een bus van 12 jaar oud die helemaal niet zo veel elektronica heeft lijkt ons dat sterk.

We staan echt voor een raadsel  :-[
Door BusKay
Gonnie schreef: Geen idee. De cabine is totaal uitgebrand, dus de politie kan niets meer achterhalen.
Er zou spraken kunnen zijn van kortsluiting maar bij een bus van 12 jaar oud die helemaal niet zo veel elektronica heeft lijkt ons dat sterk.
We staan echt voor een raadsel  :-[
Wat raar....
Hij staat lijkt me niet op een plek van "hier is het te doen"
Desalniettemin blijft het erg voor je...  :( :( :(
Door Gonnie
BusKay schreef: Wat raar....
Hij staat lijkt me niet op een plek van "hier is het te doen"
Desalniettemin blijft het erg voor je...  :( :( :(
Hij stond gewoon tussen andere auto's geparkeerd. De buren hadden al snel hun eigen auto's verplaatst.
Ineens ging de claxon af en reed de bus spontaan naar achteren.
Gelukkig stond daar een boom om hem tegen te houden, anders was hij zo bij mijn overburen naar binnen gereden  :o
Door BusKay
Gonnie schreef: Hij stond gewoon tussen andere auto's geparkeerd. De buren hadden al snel hun eigen auto's verplaatst.
Ineens ging de claxon af en reed de bus spontaan naar achteren.
Gelukkig stond daar een boom om hem tegen te houden, anders was hij zo bij mijn overburen naar binnen gereden  :o
Het kan niet spannender worden...  Hij moest toch achteruit de stoep op of zie ik dat verkeerd??
Kortsluiting van de computer onder de zitting kan, maar dat verklaard het rijden nog niet...
Door Gonnie
Nee de bus stond gewoon achteruit geparkeerd. Waarschijnlijk is door de brand de startmotor aangeslagen en is de bus spontaan achteruit gereden.
Wij stonden aan de overkant te kijken en ineens reed hij naar achter. Zo bizar  :o

Ik heb totaal geen verstand van auto's (alleen van fietsen  :D) maar het schijnt te kunnen. De auto stond in zijn achteruit geparkeerd. Als hij in zijn voorruit had gestaan dan had hij zo in onze andere auto gereden  :drive1:
Door Gonnie
BusKay schreef: Ga m'n auto aan de ketting leggen....
Die van mij is nl. 14 jaar oud en als dat met leeftijd te maken heeft....
Blijft erg en stranggggeeee....
Hahahaha nee hoor dat wegrijden heeft niets met leeftijd te maken.
Wij laten de bus altijd in de versnelling staan en dan kan het gebeuren.

Met een automaat schijnt het niet te kunnen  :)
Door BusKay
Gonnie schreef: Het begon gisteravond eigenlijk pas echt door te dringen......
Laten we het op een kortsluiting houden OK??

´¯`°¤.¸´¯`°¤.¸´¯`°¤.¸                ¸.¤°´¯`¸.¤°´¯`¸.¤°´¯`                                                 
´        '°·.·°'    `°¤.¸_¸`°¤.¸_¸`°¤.¸_  ¸_¸.¤°´¸_¸.¤°´¸_¸.¤
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door