Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

[quote="Border Bandit"]
Zo, naar een tijdje puzzelen en met hulp van Inge is het eindelijk gelukt!
Ik kan foto's plaatsen!!!

Het ging gister ongeveer zo:
Hmm, ik ruik lekkers, waar komt dat vandaan?
Afbeelding

Ja, echt wel, hier is het!!
Afbeelding

Laat ik hier de wacht maar even houden.....ik ga hier echt niet meer weg!
Afbeelding
[/quote
Mooie border blue merle toch
Kan het niet zo goed zien foto is beetje donker
Mijn bandit is ook officieel tri color
Alleen nr 3 color is ini mini beetje
Binnenkort hoop ik nieuw foto bij onderschrift te krijgen dan staat hij er ook op
Klopt, er was tegenlicht door de open deur, vandaar dat ze wat donkerder waren. Als ik eerst de deur dichtgedaan had, was het moment weggeweest.  ;)

Maar ik vind dat je het knap gezien hebt hoor!

Ik ben benieuwd naar een foto van jouw border collie.  :)
stockli verbruikt max 600 watt. toevallig is er iemand op facebook die heeft er een meter achter gehangen en het blijkt dat hij dit dus bij lange na niet redt, veel zuiniger is.

dit kan je wellicht terugvinden daar, op de pagina "natuurlijk snacks drogen voor je hond"
Dank je wel voor je reactie!

In het boekje stond dat hij alleen 600 W gebruikt als het verwarmingselement aanstaat. Gelukkig staat die niet constant aan  ;). De ventilator alleen gebruikt 18 W.
Dan zal hij gemiddeld wel zo'n 300 W gebruiken (als het verwarmingselement de helft van de tijd aanstaat).
Nou ik heb vandaag ook maar de stockli bestelt met RvS roosters ook 1 extra zonder timer, zet er wel tijd klok tussen
De droog kast gaat nog wel even duren en of het überhaupt goed komt heb ik zo mijn twijfels over
Ook heb ik er 2 van die folie of hoe heet dat erbij genomen
Weer een rib uit mijn lijf!
Mocht de droogkast ooit nog is naar behoren gaan werken dan gaat die voor het grotere werk
Vind ook wel handig instelbare temp
Had de bohman en die had dat niet
Ook de RvS roosters lijken mij makkelijker schoon maken
Dus hoop hem dinsdag te hebben
Kunnen we ook wat ervaring uit wisselen hoe lang er iets in moet
He, wat leuk dat je ook een Stockli gekocht hebt.
Hij kost inderdaad veel geld, maar als hij heeeeel lang mee gaat, valt het uiteindelijk misschien mee.  :D

Wat jammer joh, dat je droogkast (nog) niet goed werkt!!

Ik ga vanmiddag weer rundvlees-stukjes erin doen.

De zalm was overigens goed gegaan. Pas na een uur of 9 is hij gaan lekken. Na 20 uur heb ik hem eruit gehaald en met keukenpapier tussen de stukjes opgeborgen. Al het vet is ik het keukenpapier getrokken en Bandit vond het eerlijk!! (de zalmstukjes dan, hihi)

Veel plezier met je Stockli!!!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door