Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door spreeuwtje
Jeetje wat een verhaal!!
Wij hebben t volgens de leegstandswet verhuurd. Op een andere manier gaat niet anders gaat de bank stuiteren. Maar ondanks dat alles dicht getimmerd zit, moet je alles bewijzen. Dus ik moet bewijzen dat de badkamer en de keukenvloer niet verrot was. Van de badkamer is niet moeilijk. Maar de vloer... Sja.. Dat is typisch iets waarvan je niet vtv had kunnen bedenken dat je daar een close up foto van had moeten maken.

Voor de verhuur/verkoop hebben we er zelf nog een nieuwe laminaat in gelegd dus wisten we zeker dat de keukenvloer voor die tijd goed was. Maar ja... Geen foto.

Ik ben, zoals jullie zeggen, idd erg trots op ons en verbaasd over wat ik heb aan gekund de afgelopen jaren. Maar ik merk wel dat de rek wat uit mijn elastiekje is. De peut heeft t over een burn out die er ws al een tijdje zit.
En als ik jullie dan hoor over 7! Jaar!! Dan denk ik... Zo lang moet het allemaal echt niet gaan duren hoor!!!

@heicke,
Als jij en je partner uit elkaar gaan. Leg dan alles goed vast voor je dochtertje.
Zorg dat de relatie met haar vader oprecht blijft maar vooral... Zorg dat je een goede rechtsbijstand hebt. Rep met geen woord over je plannen als je het afsluit. Ik was te eerlijk en is de zorg om mijn kind en ex uitgesloten van de verzekering.
Ik had ws niet alles kunnen doen via de DAS. Maar een groot deel was wel heel fijn geweest. Bijv mediation enz.

Sterkte. :-*

Barfplaats wordt gesponsord door