sella schreef: Volgens mij is buitenpost nog opengebroken als ik een bevriend iemand zo hoor die daar woont.Ik zag het vandaag:).tot 1 september als ik het goed zag in de gauwigheid
Moderator: Charlie Angel
sella schreef: Volgens mij is buitenpost nog opengebroken als ik een bevriend iemand zo hoor die daar woont.Ik zag het vandaag:).tot 1 september als ik het goed zag in de gauwigheid
neddingirly schreef: hey super bedankt voor de tip maar ik ga eid september beginn oktober overstappen aangezien ik me oude voer nog even op wilmaken... misschien dat ik dan de volgende keer even kijk wat ik mee kan bestellen![]()
Alvero schreef: Iemand ook interesse in het volgende lijntje en heb je ook teveel aan 10kg .... ik wil graag delen.Die lamsribben zijn wel enkele ribben heh, even voor het geval je de foto niet gezien hebt
http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=8
Ik heb interesse in;
Heek [vis]
zachte lamsribben
Kiprugstukken
zhiva schreef: is er iemand die 10 kg MDM konijn van http://www.barfplaats.nl/forum/viewtopic.php?t=9 wil delen (27-9)Ik wil wel delen, ik haal dan toch het lijntje van Sietie nog bij jou vandaan, waar vandaan haal jij het op ?
Gizmo schreef: Hallo allemaal,ik heb wel belangstelling, ik stuur je een PB
Ik heb hier nog wat barfproducten in de vriezer liggen. Helaas krijg ik onze hond niet aan de Barf. Aangezien ik maar een klein vriezertje heb moet ik er dus vanaf. Het is in Sneek af te halen voor degene die er belang bij heeft. (Voor een klein prijsje). Stuur me even een Pbtje als je er belang bij hebt! Ik hoop dat ik het op deze manier kwijt kan, anders beland het in de prullenbak en dat vind ik ook wat zonde!
Aangeboden:
- 1 kilo Kiezenbrink kippennekken (zak is nog gesloten, gekocht in Juli 2014)
- 1 kilo Kiezebrink Sprotjes (zijn 4 sprotjes uit de zak gehaald, gekocht in Juli 2014)
- 460 gram Paardelappen (Spiervlees, gekocht bij de slager, in Augustus 2014)
Lexus-me schreef: Ik heb wel interesse maar woon net net in Friesland... Emmeloord, weet niet of je daar ook in de buurt komt??