Dit is een vraag en aanbod rubriek voor BARF ingredienten en de Verzamelplaats

Moderator: Charlie Angel

Door patt
sella schreef: Volgens mij is buitenpost nog opengebroken als ik een bevriend iemand zo hoor die daar woont.
Ik zag het vandaag:).tot 1 september als ik het goed zag in de gauwigheid
Door patt
neddingirly schreef: hey super bedankt voor de tip maar ik ga eid september beginn oktober overstappen aangezien ik me oude voer nog even op wilmaken... misschien dat ik dan de volgende keer even kijk wat ik mee kan bestellen ;)
:)
Door sjuutje1969
Hmmmm, nu de kipfilet helemaal niet doorgaat is het misschien handig om toch even wat extra spiervlees in te slaan. Ik heb nog wel maar voor de variatie zeg maar.
Zal alleen niet heel veel zijn.
Even via pb verder doen?
Door zhiva
Gizmo schreef: Hallo allemaal,

Ik heb hier nog wat barfproducten in de vriezer liggen. Helaas krijg ik onze hond niet aan de Barf. Aangezien ik maar een klein vriezertje heb moet ik er dus vanaf. Het is in Sneek af te halen voor degene die er belang bij heeft. (Voor een klein prijsje). Stuur me even een Pbtje als je er belang bij hebt! Ik hoop dat ik het op deze manier kwijt kan, anders beland het in de prullenbak en dat vind ik ook wat zonde!

Aangeboden:
- 1 kilo Kiezenbrink kippennekken (zak is nog gesloten, gekocht in Juli 2014)
- 1 kilo Kiezebrink Sprotjes (zijn 4 sprotjes uit de zak gehaald, gekocht in Juli 2014)
- 460 gram Paardelappen (Spiervlees, gekocht bij de slager, in Augustus 2014)
ik heb wel belangstelling, ik stuur je een PB
Door Yora85
Lexus-me schreef: Ik heb wel interesse maar woon net net in Friesland... Emmeloord, weet niet of je daar ook in de buurt komt??

Datum is veranderd naar de 22 ste dan moet ik werken en kan ik dus geen lijntje rijden
Laatst gewijzigd door Yora85 op ma 15 sep 2014, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
 Terug naar “Vraag en Aanbod BARF ingredienten en Verzamelplaats”

Barfplaats wordt gesponsord door