Ruisje schreef:
Wat is die flap, band of hoe je het ook noemen wil die voorlangs zijn borst loopt dan ??? Maar bij het andere jasje (met de bontkraag) zie ik ook iets onderlangs over de borst zitten. 
borstflap is die flap

die vanaf de voorkant, de borst dus, tussen de voorbenen doorloopt en onder de buik vast zit aan de borstband, en deze loopt dus van de ene kant van de jas onder de buik door naar de andere kant, net als een singel bij het paard als je dat iets zegt.
De "bontkraagjas" heeft inderdaad zo' n borstflap, het jasje uit de andere link (de t-coat orleans

) niet.
De bontkraagjas is echter weer hoog uitgesneden bij de voorbenen, dat is jammer.
Bij Lily en Sergi (en voorheen Buzzer) zit ie ook niet scheef - alleen als Sergi een sprintje aan de uitrollijn door de struiken trekt...
Langzaam laten wennen hebben wij ook nooit gedaan. Het regende hard, dus "hups jongens, kijk eens een regenjas, ff blijven staan..." en ze liepen er geen stap anders in dan zonder jasje. 
en dat was een dog on track??? in de gebruiksaanwijzing staat dat ze zwellingen kunnen krijgen en dat je ze ook niet mag gebruiken bij zwangere teefjes. Nou, dan hoef ik niet meer zo nodig
Succes met uitzoeken en tzt een foto van Duc met jas zou een leuke afsluiter hier zijn.
Ik heb inmiddels zo veel aardige jasjes voorbijzienkomen (op de foto dan wel te verstaan

) voor niet zo veel geld dat ik waarschijnlijk eerst daar maar eens iets van uit ga zoeken, in het algemeen is men hier toch ook heel tevreden over de goedkopere jasjes.
Wordt vervolgd!