Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Borke schreef: Fraai dat sedumdak Liesbeth! Kan je daar gewoon overheen lopen?Voor onderhoud kan je er idd. overheen lopen. Elke week een wandeling erover is niet de bedoeling
kiara schreef: Je kan het ook afwisselen met boomwortel kruidJij bedoelt dan waarschijnlijk boerenwormkruid en tabakstelen ?? (Voor de duidelijkheid
En er hangen tabaksdelen in ( evt heb ik wel wat voor je)
zurca schreef: Voor onderhoud kan je er idd. overheen lopen. Elke week een wandeling erover is niet de bedoelingGelukkig maar anders wordt het moeilijk maaien...![]()
BusKay schreef: Gelukkig maar anders wordt het moeilijk maaien...Nahhh maaien is gelukkig ook niet nodig
keetje schreef: Ik las, 2 keer per jaar onkruid er tussen uit halen. Maaien??? Nee dat hoeft niet met sedum.Wij vinden het ook erg leuk, alleen zo jammer dat (in onze situatie dan) we er niets van zien...
Ik ga het er met meneer Keetje over hebben. Ik vind het leuk, die tegels.
zurca schreef: Nahhh maaien is gelukkig ook niet nodigOwww...'t Is geen grasmat he?!
![]()
![]()
keetje schreef: Ik las, 2 keer per jaar onkruid er tussen uit halen. Maaien??? Nee dat hoeft niet met sedum.Tjah... daarom dacht ik nou maaien...dat scheelt onkruid![]()
zurca schreef: Wij vinden het ook erg leuk, alleen zo jammer dat (in onze situatie dan) we er niets van zien...Wat prachtig!
Daarom zijn we bezig met een "groene muur". We hopen dat de garagemuur waar we zicht op hebben er zo uit gaat zien;
https://kirhammond.files.wordpress.com/ ... ed1000.jpg
Lizzy schreef: Bloedluis bedoel je? Nee, dat wil je niet meemaken. Ik ga het hok inderdaad preventief behandelen. Waar haal jij de diatomeeënaarde?Toevallig weer ik een winkel
Lizzy schreef: Bloedluis bedoel je? Nee, dat wil je niet meemaken. Ik ga het hok inderdaad preventief behandelen. Waar haal jij de diatomeeënaarde?Bij de baroen in Aalsmeer
Nynke schreef: Jij bedoelt dan waarschijnlijk boerenwormkruid en tabakstelen ?? (Voor de duidelijkheidUh ja sorry haalde het effe door de war)
Ik had altijd boerenwormkruid in mijn kippenhok en heb nog nooit last gehad van bloedluis. Wel smeerde ik altijd de slaapstok aan de onderkant in met vaseline, zodat ik af en toe kon controleren of er geen bloedluis aanwezig was.
Boerenwormkruid oogstte ik zelf 1 keer per jaar, eind juli ongeveer, hing het in bosjes te drogen en ritste het van de stelen. Dan had ik weer voor een jaar genoeg![]()
MarijeEnBoomer schreef: Toevallig weer ik een winkelOh, OK! Welke dagen ben jij er?
Werkt een heel leuk meisje![]()
bordie schreef: vinden ze de zitstok niet lekker zitten?Leo heeft 'm aanwijzing van het kippenforum gemaakt. Niet te zien maar de hoeken zijn er helemaal afgevijld. Ik zal even aan de chef doorgeven dat zijn stok mogelijk niet lekker zit
is ie te scherp of niet breed genoeg misschien?
op google kan je wel een foto vinden hoe hij moet zijn.