Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
koekje schreef: Ah, arme Oscar!

Krijg jij er ook veel voor terug?
jazeker! Momenteel vooral heel veel poep  :P
koekje schreef: Het is weer niet goed met Sien dr kippenpoot  :(
o jee wat dan? Kus voor Sien!
Door eelke
Kaela schreef: Drie uur en wakker. Arme Stinky moest weer uit. Hier is het ook stil, dus maar proberen te slapen.
Ah, dat duurt al wel even he? Virusje opgelopen?
koekje schreef: Het is weer niet goed met Sien dr kippenpoot  :(
Verdorie dat is heel erg balen!
Door Kaela
Oh das heel naar voor Sien. Wat heeft ze dan?

Ja het duurt al 5 dagen bij Oscar. Maar hij blijft levendig, vrolijk, eet en drinkt goed. Sinds de nachtwandeling heeft het tot vanmiddag vijf uur geduurd voordat ie weer moest en dat zag er eindelijk wat beter uit. Dus het zal nu hopelijk goed gaan beteren. Maar hij gaat dinsdag niet onder narcose, dat vind ik niet zo slim. En dat gaat ook niet lukken niet, want hij blijft categorisch nee zeggen met oefenen. Dus ik stel het nog maar een weekje uit  :(
Door eelke
En dan vandaag toch weer een stapje verder Kaela!

>:( ik had een biertje gepakt voor bij mijn laatste pringels, zitten er ineens een hoop mieren in. Flauw. Nu aan de druiven maar dat past toch minder goed bij bier.
Door Kaela
eelke schreef: En dan vandaag toch weer een stapje verder Kaela!

>:( ik had een biertje gepakt voor bij mijn laatste pringels, zitten er ineens een hoop mieren in. Flauw. Nu aan de druiven maar dat past toch minder goed bij bier.
En vannacht ook! Hij is om kwart voor twaalf voor een extra ronde geweest en daarna niet meer gehoord. Zaaaaaaaaaaaalig geslapen (wel op de bank bij hem).

Ieuw mieren! Had ik laatst op broodjes van bekende bakker, die ik aan mijn collega's had getrakteerd. Klacht ingediend en die is heel netjes opgelost. Konden we lekkere broodjes zonder mieren eten!
Door Martine-Tom
och waarom ook niet...slapen doe ik deze eeuw niet meer denk ik, sta net even buiten komt buurman aangelopen....in zo'n strak hardloopbroekje met spandex renshirt...ik wil helemaal niet weten of hij links of rechtsdragend is!!
Dit beeld blijft nog wel even staan denk ik ;D
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door