Maar je hebt dan via de makelaar wel een objectieve inspectie, los van emoties, en dat moet wel in jullie voordeel wegen.
Het is makkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer het los te laten.
Neem wat rescue in?!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
spreeuwtje schreef: Maar ik baal ontzettend dat t zo moet. Wat bezield mensen toch.Als men in de portemonnee moet tasten dan lijken eigendommen van anderen niet zo belangrijk meer.
BusKay schreef: Als men in de portemonnee moet tasten dan lijken eigendommen van anderen niet zo belangrijk meer.Deze mensen waren verliefd op t huisje, zeiden ze. Ze gingen er iets leuks van maken en wilden het misschien wel kopen. Maar halverwege t witten van de eerste muur was de liefde al voorbij.
Zelfs durft men te beweren dat doordat ze betaald hebben ze er toch "recht" op hadden.
Ik krijg hier mensen die denken dat ze even komen huren... Ze komen soms van een koude kermis thuis als ik ze weiger omdat ik er geen vertrouwen in heb o.i.d.
Onze graaimaatschappij heeft geweldig bijgedragen aan onze mentaliteit.... zucht....
spreeuwtje schreef: Dank je Jolanda.Zooo herkenbaar!
We hebben nu al een aantal jaar dat we uitgewrongen worden door de een of de ander. Mijn oh zo rustige leventje van vroeger is veranderd in een storm en denk je dat je je bootje leeg heb kunnen hozen, komt er ergens anders weer een golf aan zetten.
Ik verbaas me over wat ik aan heb gekund de afgelopen tijd. Voorheen was een boze blik van een onbekende al voldoende om in tranen uit te barsten.
Dus ik probeer het positieve er uit te halen en gewoon trots op ons gezinnetje te zijn.
Samen doen we het toch maar even. Je moet niet vragen hoe en ik verlang naar een paar saaie jaren.![]()
Maar we staan nog wel.![]()
spreeuwtje schreef: Dank je Jolanda.En vergeet dat niet he Lyda
We hebben nu al een aantal jaar dat we uitgewrongen worden door de een of de ander. Mijn oh zo rustige leventje van vroeger is veranderd in een storm en denk je dat je je bootje leeg heb kunnen hozen, komt er ergens anders weer een golf aan zetten.
Ik verbaas me over wat ik aan heb gekund de afgelopen tijd. Voorheen was een boze blik van een onbekende al voldoende om in tranen uit te barsten.
Dus ik probeer het positieve er uit te halen en gewoon trots op ons gezinnetje te zijn.
Samen doen we het toch maar even. Je moet niet vragen hoe en ik verlang naar een paar saaie jaren.![]()
spreeuwtje schreef: Dank je Jolanda.Helaas weet ik hoe je je voelt.
Dank je Jolanda.+1 heel herkenbaar! Kop op, ooit komen er betere tijden, daar hou ik me ook aan vast. Achter de wolken schijnt altijd de zon
Samen doen we het toch maar even. Je moet niet vragen hoe en ik verlang naar een paar saaie jaren.
Maar we staan nog wel.