Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

koekje schreef: Het is dat het er staat dat het van jongs af aan is, anders zou ik zeggen zwanger. Toen ik zwanger was, straalde ik het uit. Niet alleen vaak, maar ook veel; ik kon zonder veel moeite bijna iedere dag een hele kan van moedersvoormoeders (2 liter minimaal) vullen  :biggrin2:
  :2funny:
Kaela schreef: Als je 2,5 liter per dag drinkt, dan snap ik wel dat je continu moet. Dan drink je gewoon hartstikke veel.
Dat haal ik ook makkelijk, maar dat veel plassen herken ik niet.....
Inge en Bono schreef: Dat haal ik ook makkelijk, maar dat veel plassen herken ik niet.....
Ik hoef echt niet over de anderhalve liter heen te gaan, dan krijg ik precies hetzelfde. Ik pis dan zowat in mijn broek en met mijn blaas is niets mis.

Kijk, zo lang je je goed voelt bij 2,5 liter per dag, prima. Maar je hoeft helemaal niet zoveel te drinken en topicstarter heeft er wel last van. Dus meest makkelijke lijkt mij om het eerst eens met structureel 1,5 liter per dag te proberen. Kijken of het dan beter gaat.
2,5 is ook mijn max hoor. Gewoonlijk zit ik rond de 2 denk ik en dat is dan incl. bijvoorbeeld de melk bij de ontbijtgranen. En om dan minder te gaan drinken lijkt me ook niet zo handig want ik heb nu eenmaal vrij snel dorst. Het is al een hele opgave om minstens een uur voor slapen gaan niets meer te drinken. Maar tja, het is of dat of 5x op een nacht uit bed en trust me: dat voel je echt wel wanneer de wekker gaat!  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door