Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door koekje
Met Veraatje naar de AH geweest. Was best leuk, alleen hadden ze geen 3 kleine pakjes pampers in maat 4 meer, dus moest ik 3 grote pakken nemen. Vera vond het ook wel leuk, maar wel fris als ik in de koeling dook.
C1000 vindt ze wel leuker.
Door Ronald
Mooi gedicht Pauline! En zo waar!!  :-*

Mijn moeder is in 2008 overleden. Haar telefoonnummer staat nog steeds in mijn telefoon. Waarom? Geen idee. Maar het staat daar gewoon. Met "mama" erbij. Het scherpe gaat er wel wat af inmiddels, en dat is goed. Maar als iemand nu zijn of haar moeder verliest, dan komt de herkenning weer. Alle gevoelens van toen. Niet meer zo hard, maar genoeg om even te huilen. Gewoon. Omdat ik haar mis. Nog steeds.
Door Pluto
[quote="Ronald"]
Mooi gedicht Pauline! En zo waar!!  :-*

Mijn moeder is in 2008 overleden. Haar telefoonnummer staat nog steeds in mijn telefoon. Waarom? Geen idee. Maar het staat daar gewoon. Met "mama" erbij. Het scherpe gaat er wel wat af inmiddels, en dat is goed. Maar als iemand nu zijn of haar moeder verliest, dan komt de herkenning weer. Alle gevoelens van toen. Niet meer zo hard, maar genoeg om even te huilen. Gewoon. Omdat ik haar mis. Nog steeds.
[/quote]

:bigarmhug:
Door Kim_S
[quote="Pauline"]
Had Joep behalve niet goed werkende achterpoten ook nog een zeer voorpootje gisteren. Jeetje wat een schrik...... :-X :-X :-X Met alle macht mezelf rustig gehouden en Joep "gewoon' laten liggen en godzijdank.... een uurtje of drie later was het over. Verder glijden de dagen als zand tussen mijn vingers door. Ik doe alles wat ik normaal ook doe en toch is het zo anders..... Als ik dan huil omdat mama nooit meer tegen me lachen kan en uit het raam kijk door mijn tranen, staat er een regenboog voor mijn deur..... :'( :-*
[/quote]

Pauline... die regenboog hè, daar kreeg ik kippenvel van...

Toen mijn schoonvader overleed, zagen we toen we het ziekenhuis uit kwamen een prachtige regenboog. Tot aan zijn crematie zagen we er elke dag minstens 1, meestal meer. En toen we na de crematie naar huis reden, was er een regenboog die bijna de hele reis "met ons mee ging".

Als we nu een regenboog zien, moeten we altijd even glimlachen. Hee, (o)pa is er ook weer bij  :)

Ik denk maar zo dat jouw moeder haar best doet om je weer te laten glimlachen  :-* :-* :-*
Door Martine-Tom
Tom is ziek, vergiftigingsreactieop vlooienpipet, da gesproken maar het is te laat voor de behandeling die er eigenlijk bij hoort. Eten en drinken doet hij prima, hij trilt alleen over zijn hele lijf en heeft af en toe spasme aanvallen, als het niet erger word is het een kwestie van uitzitten en nooit meer dit middel geven.
Is nu al het 3e middel waar hij slecht op reageerd  :-\
Door Els&Flow
Lekker rustig dagje. Appeltaart in de oven, de zon schijnt (nog en weer :P) en vanmiddag staat er een lekkere wandeling met Flow op de rol. We zien wel hoe ver we komen.

Pauline, ik kreeg kippenvel van je regenboog. Ik herken het erg goed. :-*

Beterschap voor Oscar en Tommie.
Door Angelique
[quote="Martine-Tom"]
Tom is ziek, vergiftigingsreactieop vlooienpipet, da gesproken maar het is te laat voor de behandeling die er eigenlijk bij hoort. Eten en drinken doet hij prima, hij trilt alleen over zijn hele lijf en heeft af en toe spasme aanvallen, als het niet erger word is het een kwestie van uitzitten en nooit meer dit middel geven.
Is nu al het 3e middel waar hij slecht op reageerd  :-\
[/quote]

Lekker dan zeg  :( Beterschap voor Tom  :-*
Door Els&Flow
In een vlaag van verstandsverbijstering  :biggrin2: Flow ingeschreven voor de clubmatch van de LKN. Labrador kring Nederland. We moeten nog wel even goed oefenen, want dat netjes staan vind ze nog een beetje lastig. Ze kan wel goed zitten.  :D ::)
[quote="Els&Flow"]
In een vlaag van verstandsverbijstering  :biggrin2: Flow ingeschreven voor de clubmatch van de LKN. Labrador kring Nederland. We moeten nog wel even goed oefenen, want dat netjes staan vind ze nog een beetje lastig. Ze kan wel goed zitten.  :D ::)
[/quote]

Oh leuk! Veel succes alvast, al is Flow natuurlijk toch de mooiste en liefste! :-*

Wij zijn weer terug van een paar daagjes mooi Zuid Limburg. Fijne ontspannen dagen gehad en nog veel gezien ook. Stoere Charlie was mee en heeft ook de steenkolenmijn en een mergelgroeve bij de St. Pietersberg bewonderd alsof het de normaalste zaak was.
En hij heeft kennis gemaakt met een mooie mechelaardame! :-*
Hij ligt nu moe maar voldaan te slapen in zijn mandje, nu is hij toe aan vakantie.

Mijn aangepaste schoenen zijn goed gekeurd dus die kunnen straks terug voor een definitieve zool.
Nog een paar daagjes vrij en dan weer aan het werk en met mijzelf aan de slag en weer het ziekenhuiscircuit in.
Michiel moet maandag weer aan de bak.
Door K&D
Manlief vertelde dat hij zich gisteravond een hoedje schrok. Hij wilde de Kliko van de straat halen en zag een vogel erop zitten toen hij het handvat wilde pakken. Het bleek een grote uil!
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door