Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Fuck.

Oscar is weer aan het piepen van pijn. Heb maar weer pijnstiller gegeven.

Ik had mezelf eigenlijk al overtuigd dat het gewoon een keer iets onbenulligs was en dat ik overdreven bezorgd ben enzo. En ik had mezelf daarmee heel erg veel minder zenuwachtig gemaakt voor maandag. Ik zit nu wel weer in de rats  :(
Door Nynke
:-* :-* voor Oscar en Kaela  :-* :-*

OT: Ik heb een goeie rit te rijden vandaag en tussendoor een grote pot aardappelsalade maken voor morgen, ik heb het gevoel dat ik alles onder controle heb  :P
Door Kaela
Dank jullie wel. Rot nacht gehad. Mijn zwager logeerde hier, dus Oscar was ook daar nog van uit zijn doen. En zijn nieuwe kussen in de bench maakt heel veel herrie, daar kom je pas achter als je wilt slapen  ::).

Nou ja, ik ben de komende twee dagen alleen thuis met hem en kan hem goed in de gaten houden. En bijslapen als ik dat wil. Kan nu toch niets anders doen dan wachten op maandag en we hebben nog genoeg pijnstiller om die tijd door te komen.
Door Els&Flow
Oscar en Karin:  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-*

OT: Een ongelofelijk slechte nacht gehad, veel pijn, alleen maar wakker. Daardoor vreselijk beroerd opgestaan, maar wel met het vooruitzicht om vanavond lekker naar de sauna te gaan. Opwarmen, doorwarmen en opdrogen. :) En nu lijkt de zon gelukkig te gaan schijnen.
Door rosmin
@Kaela,
hoop dat de pijnstilling werkt voor bij Oskar  :-*

Door het volgen van de serie The Bridge lig ik iedere avond veels te laat in mijn mandje, ik word met de dag slaperiger,
gelukkig zenden ze 'm in het weekend niet uit, kan dan even bijtanken voor aankomende week  8)
Door -Saskia-
::) nadat ik vanmorgen wakker schrok met het gevoel "shit, het weekend is voorbij, het is maandag - haasten!", heb ik me door een drukke dag geworsteld en nu dan toch echt weekend.  8)
Door Kaela
De pijnstilling werkt, maar meneer is moe en ligt veel te slapen. Dat kan wel kloppen, ik heb ook lekker getukt vanmiddag.

Verder werd rijden op de snelweg bijna bootje varen, maar we zijn weer veilig thuis. Met avondeten voor Oscar en avondeten voor mij. Iedereen weer blij!
Door kira
Wederom veel gestress mede omdat Dame nog weer langs de dierenarts moest. De wond gaat niet goed. Net zag het er getsie uit (wel schoon maar ik hou niet van open wonden) morgen op tijd eruit zodat we evt weer naar de da kunnen. Ik ben er onrustig van, ze moet zo nog uit, maar het mag niet vies worden en iedere stap die ze zet spat de modder op. Het leek zo goed te gaan.

Kaela sterkte met Oscar.
Door Pauline
Had Joep behalve niet goed werkende achterpoten ook nog een zeer voorpootje gisteren. Jeetje wat een schrik...... :-X :-X :-X Met alle macht mezelf rustig gehouden en Joep "gewoon' laten liggen en godzijdank.... een uurtje of drie later was het over. Verder glijden de dagen als zand tussen mijn vingers door. Ik doe alles wat ik normaal ook doe en toch is het zo anders..... Als ik dan huil omdat mama nooit meer tegen me lachen kan en uit het raam kijk door mijn tranen, staat er een regenboog voor mijn deur..... :'( :-*
Door Elf
[quote="Pauline"]
Had Joep behalve niet goed werkende achterpoten ook nog een zeer voorpootje gisteren. Jeetje wat een schrik...... :-X :-X :-X Met alle macht mezelf rustig gehouden en Joep "gewoon' laten liggen en godzijdank.... een uurtje of drie later was het over. Verder glijden de dagen als zand tussen mijn vingers door. Ik doe alles wat ik normaal ook doe en toch is het zo anders..... Als ik dan huil omdat mama nooit meer tegen me lachen kan en uit het raam kijk door mijn tranen, staat er een regenboog voor mijn deur..... :'( :-*
[/quote]

Wat herkenbaar Pauline... Mijn moeder is 2 weken geleden overleden en ik voel het hetzelfde. Ik functioneer 'normaal' maar toch is het zo anders. Vandaag met de kinderen een dagje weg geweest (vakantie bestond uit ziekenhuis en overlijden/uitvaart oma), genoten en toen we terug waren wilde ik mn moeder bellen om te vertellen dat we zo'n fijne dag gehad hadden... En dan realiseer je je dat dat nooit meer kan. En dan is daar ineens een prachtige wolkenlucht met zonnestralen... Knuffel!
Door Pauline
[quote="Elf"]
Wat herkenbaar Pauline... Mijn moeder is 2 weken geleden overleden en ik voel het hetzelfde. Ik functioneer 'normaal' maar toch is het zo anders. Vandaag met de kinderen een dagje weg geweest (vakantie bestond uit ziekenhuis en overlijden/uitvaart oma), genoten en toen we terug waren wilde ik mn moeder bellen om te vertellen dat we zo'n fijne dag gehad hadden... En dan realiseer je je dat dat nooit meer kan. En dan is daar ineens een prachtige wolkenlucht met zonnestralen... Knuffel!
[/quote]
Ook voor jou!!! Ik kreeg van Femke een prachtig gedicht gestuurd, deel het met jou!

Afbeelding
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door