Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door Kaela
Kaela schreef: Knappe Ilan  :thumbup:

Oscar heeft zijn biabedmatras gesloopt. De scheuren worden nu wel erg groot en vanmorgen lag er schuimrubber voor de bench. Riep meneer K net of een hondenbed wat hij gevonden had goed is. Hij is echt een hele lieve hondenmeneer  :-*. En ik heb de vriezers weer vol besteld, dus volgens mij heeft hier iemand niets te klagen!
Correctie: WIJ hebben wat te klagen  >:(. Wat was ie vervelend vannacht. Hij hoeft er niet meer uit voor zijn buik, dat is nu echt wel beter. Maar toch onrustig, blaffen, klieren. Ben op een gegeven moment op de bank gaan slapen, maar hij bleef onrustig en luidruchtig. Vanmorgen maar snel er uit, want stel je voor dat hij toch weer buikpijn had, nee hoor, niets.
En met mijn verstand snap ik hem wel, maar met mijn moeie duffe hoofd toch net een tikje minder. Nu maar even een plan bedenken om hem weer in een goed ritme te krijgen. Hij ligt nu te slapen, dat snap ik wel, hij is net zo moe als ik ben!
Door Els&Flow
Flow heeft ook niks te klagen, 2 uur buiten geweest want we waren toch al nat en dan kan je net zo goed door lopen. Daarna koffie gedronken samen en thuis de wasmachine aangezet en koekjes gebakken. Flow zit in het koekjes-bakken- testpanel en zit nu naar de oven te kijken. :biggrin2:

@ Kaela: kan je Oscar niet overdag wat extra hersenwerkjes laten doen, of vlak voor het slapen gaan zodat ie wat voldaner zn mand in gaat? Of toch tijdelijk weer een bench neerzetten, maar ik heb geen idee of jouw Oscar tegen de bench bestand is. ( Of dat de bench niet tegen Oscar bestand is).
Door eelke
Hoppa! Vroeg uit bed en het zonnetje schijnt. Al met de guppen gelopen, langs de dierenwinkel, naar t paard en stallen gemest en op gestrooid, langs de dierenarts voor spul voor Gijs, en nu weer ff thuis, lunchen, ff thuiswerken en daarna weer op pad :)

Het was gewoon een soort van raar vanmorgen om weer in m'n t shirt buiten te lopen en het warm te hebben!
Door dinky89
Vanmorgen huis gezogen, monteurtje binnen gelaten en gelijk het beddengoed in de wasmachine gedaan om straks te testen of de droger het inderdaad weer helemaal doet.
Toen dacht ik rustig met scriptie bezig te kunnen gaan maar daar dacht madam Dinky anders over  >:(
Blijkbaar teveel haren in haar poep met als gevolg dat er stukje bleef hangen. Daarna is ze gaan sleetje rijden door de hele woonkamer dus door de hele woonkamer slipstrepen en enorme stank  ::) Kon dus eerst nog de hele kamer gaan dweilen. Soms zijn huisdieren even niet zo leuk  :-X

Is het dan zo warm bij jullie buiten Eelke? Hier maar 14 graden buiten ondanks overwegend blauwe luchten (met hier en daar wolkje).
Door Nynke
Vanmorgen rustige werkochtend gehad, ook lekker voor een keertje :P :P :P  mijn zieke collega is vandaag weer begonnen  :thumbsupup: :thumbsupup:  omdat ik vanmiddag maar 2 mensen op de rol had, heb ik hem gevraagd hen ook mee te nemen, dus ik ben de rest van vandaag vrij  :wiggle: :wiggle: :wiggle:

Vanmorgen natuurlijk gewerkt, daarna de wolfjes uitgelaten en thuis gedropt en naar de Makro geweest. Nu zo naar de bieb voor tante Betje en verder niks, lekker lui op de bank hangen  :) :)
Door koekje
Ik wilde Sien net gaan pillen. Dus pilletje gepakt en even op de bank gelegd. Sien erbij geroepen en ook op de bank gezet en ik wilde haar eens goed in de houdgreep nemen.
Ruikt ze aan het pilletje en vreet hem zo op...
Door Kaela
Els&Flow schreef: @ Kaela: kan je Oscar niet overdag wat extra hersenwerkjes laten doen, of vlak voor het slapen gaan zodat ie wat voldaner zn mand in gaat? Of toch tijdelijk weer een bench neerzetten, maar ik heb geen idee of jouw Oscar tegen de bench bestand is. ( Of dat de bench niet tegen Oscar bestand is).
Lief dat je mee denkt Els! Oscar slaapt altijd in zijn bench, dat vindt hij fijn, hij houdt van grenzen en hoe letterlijker hoe fijner. Ik denk alleen dat hij nu het snachts slapen in de bench associeert met buikpijn. Want als hij snachts piepte had ie al erg buikpijn en dan moesten wij nog wakker worden, aankleden, schoenen en jas aan en de hele straat uit lopen voor hij eindelijk eens kon kakken. Hij ligt nu savonds prinsheerlijk relaxt te slapen, tot hij de bench in moet, dan begint ie te klieren.

Dus gaan we hem vanavond maar los laten. Ik ga op de bank. Even een nachtje de routine verbreken. En dan morgen weer in de bench en ik ook nog beneden. En dan maar zien hoeveel nachten dat nodig is. Ik verwacht vanavond in ieder geval wel normaal nachtrust te krijgen en dat zal voor alle partijen erg fijn zijn!
Door Angelique
koekje schreef: Ik wilde Sien net gaan pillen. Dus pilletje gepakt en even op de bank gelegd. Sien erbij geroepen en ook op de bank gezet en ik wilde haar eens goed in de houdgreep nemen.
:2funny: :2funny: :2funny:
Door dinky89
koekje schreef: Ik wilde Sien net gaan pillen. Dus pilletje gepakt en even op de bank gelegd. Sien erbij geroepen en ook op de bank gezet en ik wilde haar eens goed in de houdgreep nemen.
Ideaal  :biggrin2:
Zo likte Dinky de novacam gewoon op van het doseerspuitje, ook geen gedoe met over/door eten doen ;-) Blijkbaar heb je smakelijke pillen meegekregen. Wormpasta likt ze niet van spuitje dus dat moet ik wel opleuken met kvv en geduld.
Door K&D
Dat doet ze om jou te pesten... :crazy2: ;D ;D
Door Mowgli
Typisch kat  :crazy2:
Door El_Kato
Vanmiddag met Rana naar het Medisch Centrum voor Dieren in Amsterdam. Ze is vorig jaar al een keer daar geweest omdat er haartjes aan de binnenkant van haar oogleden groeien die zijn toen weg gelaserd maar we hebben het idee dat ze nu weer last van haar oogjes heeft. Veel tranen, af en toe knijpt ze en vanmorgen zag ik haar aan de bank jeuken en had ik ook het idee dat het gericht op haar oogjes was.
Door Els&Flow
Op de markt vol voor gaas gegaan met een heerlijk stuk graskaas. Daar krijg ik op zeker spijt van, maar het is zooooo lekker. :dribble: Net voor de bui weer thuis en nu eerst een lekker bakkie thee zetten, met een spelt broodje met kaas.
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door