Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door S
Dankjewel Erna, wij zijn er helemaal smoor op!  :biggrin2: Is inderdaad een rode, kan zijn dat hij nog donkerder wordt maar dat is eventjes afwachten.
Door dinky89
Mijn foto van de dag:
Afbeelding
De peterselie vanuit kweekpotje overgezet in gewone potten waardoor ze meer ruimte hebben.
Vanwege de regen in de woonkamer gedaan (heb geen schuur of tuin, normaal zit ik dus op openbare stoep  ;D ) waarbij ik natuurlijk gezellig hulp kreeg :-)
Door joel
Cathelijn schreef: Afbeelding
Ilan aan het eind van het spoor van 2,7 km vanmorgen.
leuke actiefoto!!

Enne Kaela, wow, wat een haar haal je eraf....is dat oude vacht of wat..... zal ook is van Qadir laten zien....zou je echt niet denken dan zo weinig, al heeft Qadir geen ondervacht.
Door Hope
Hier mijn foto van de dag, en vooral blij met de goede afloop.
Nelson viel in een hele diepe sloot met steile kanten, hij kon er met geen mogelijkheid meer uit. Gelukkig had hij zijn tuig om en kon ik hem er uit trekken.

Afbeelding
Door Kaela
joel schreef: leuke actiefoto!!

Enne Kaela, wow, wat een haar haal je eraf....is dat oude vacht of wat..... zal ook is van Qadir laten zien....zou je echt niet denken dan zo weinig, al heeft Qadir geen ondervacht.
Das gewoon "goh we hadden al eventjes niet geborsteld" haar. Ik borstel niet heel regelmatig, maar zo af en toe denk ik ach er komt wel weer veel van af. Als hij echt in de rui is, komt er veel meer van af.

Knuffel voor Nelson en zijn natte avontuur! Weltrusten voor Joeperdepoep! Els gaaaaaaf die vos!!!!
Door koekje
Ziet er ook wel heel uitnodigend uit om erbij te gaan liggen.
Maar waar moet Gijs dan nu liggen? Of hebben jullie nog een hondenbankje?
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door