Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door kiara
Nou dat na 23.00 uur is al van jaren geleden
Weet je ik ga morgen de Nuon bellen
Ik weet het nu niet meer
Wat een doolhof net als met verzekeringen ook zoiets
Pfff
Door Sonja
Je betaalt niets extra's voor een dubbele meter. Meters worden beheerd door de netbeheerder en de meterhuur zit inbegrepen bij je transportkosten. Hoeveel transportkosten je betaalt is afhankelijk van de capaciteit van je aansluiting en niet van het type meter dat er hangt. Het kan alleen wel zo zijn dat als je een enkele meter hebt en je wilt een dubbele meter laten plaatsen, je daarvoor eenmalige kosten betaalt. Verder is de keuze tussen dubbel of enkel tarief gewoon een administratieve aangelegenheid tussen klant en energieleverancier.  Je kunt prima een contract op basis van enkel tarief hebben op een dubbele meter.
Omschakeling van dagtarief naar nachttarief gebeurt in het grootste deel van Nederland op 23u, maar er zijn gebieden waar al om 21u wordt geschakeld.
Door Nadia
Wij hebben de jaarafrekening binnen. Krijgen 2 maanden voorschot terug.

1,5 kuub gas verbruikt
4,6 kWh stroom
Door Nadia
Weet ik niet maar ben er wel heel blij mee :)

Hopelijk krijgen we snel de keuken gespaard. Dan word het plat dak van de keuken ook geïsoleerd.
Hebben vorige zomer de Spouwen laten isoleren
Door sella
Dat snap ik dat je blij bent, maar ik heb dat vaker gehad na een zachte winter, en dan een strenge winter en een fors hoger verbruik.
Dus ik wilde je even behoeden voor een ernstige schrik.

En ja isoleren helpt heel goed tegen ernstige rekeningen, maar ik woon in een super geisoleerd huis, en dan valt er op een gegeven moment niet veel meer ruimte te halen uit de besparingen.
Door Nadia
Klopt hoor.
Ze hebben ons voorschot nu omlaag gezet. Maar ik zet deze weer gewoon terug. Weet immers niet wat deze winter gaat doen.
Door EliScooby
Wij geven het regelmatig door en kan de rekening op afroep op laten maken.

@Nadia: 4,6 Kwh en 1,5 kuub gas op jaarbasis wil iedereen wel :biggrin2: Ik denk eerder 4600Kwh en 1500m³ gas. 1 wasje draaien is nl al ongeveer 1Kwh en 1x douchen kost je ongeveer 0,9m³ gas.
Door nova
lauraV schreef: ik hoef de standen pas in december door te geven  ???
Dat kan. Hangt af van de datum wanneer je de eerste rek. hebt gehad van de energie leverancier. Ik moet  de meterstanden in april doorgeven  :)
Door Nadia
Mini's 3-tal schreef: Wij geven het regelmatig door en kan de rekening op afroep op laten maken.

@Nadia: 4,6 Kwh en 1,5 kuub gas op jaarbasis wil iedereen wel :biggrin2: Ik denk eerder 4600Kwh en 1500m³ gas. 1 wasje draaien is nl al ongeveer 1Kwh en 1x douchen kost je ongeveer 0,9m³ gas.
Je snap wat i mean ;)
Op telefoon snel tijdens pauze van het werk.. ;)
Door BusKay
Nadia schreef: Das veel! Lekker hoor. Maar dan staat je voorschot ook erg hoog.
Nee hoor, betaal 20 p/m meer dan nodig..
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door