De runderoren ben ik mee bezig haal die grote oorschelp eraf anders ligt het er misschien wel weken in erg dik is dat
En ja ik stonk ook naar koe en schaap vond de border wel erg interessant

Die dacht he bekend luchtje
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
kiara schreef: En ja ik stonk ook naar koe en schaap vond de border wel erg interessantWat leuk dat je border reageerde op de geur van koe en schaap!!
Border Bandit schreef: Wat leuk dat je border reageerde op de geur van koe en schaap!!een beetje, bandit zag je echt denken zou het waar zijn staat er een schaap in de schuur
Je andere honden deed het niks?
Dat ze er straks maar lekker van mogen smullen....
kiara schreef: Ik heb de lams oren heel in de droogkast gedaanIk heb net runderoren gedroogd, met oorschelp; die snij ik een aantal keren in en dan vouw ik hem een beetje open, en zo leg ik hem in de droger. Temperatuur hoger dan normaal (begonnen met 65 graden, na twee uur drogen terug naar 55 graden; er zit geen echt bot in dus dat is geen probleem).
De runderoren ben ik mee bezig haal die grote oorschelp eraf anders ligt het er misschien wel weken in erg dik is dat
En ja ik stonk ook naar koe en schaap vond de border wel erg interessant
Border Bandit schreef: Kiara, ik heb vanavond je Dvd's ontvangen (postbode wilde misschien ook droog weer afwachtenVeel plezier ermee)
Hartstikke bedankt, ik ga ze zo snel mogelijk kopiëren en kijken, ik ben er erg blij mee!!![]()
![]()
En weer wat geleerd van jullie stukjes: sommige dingen ruiken te sterk voor op een flat en er komen vliegen op af! Dat laatste lijkt inderdaad logisch, maar ik had er nog niet bij stilgestaan. Gelukkig heb ik een vleesetend plantje, ik zal er nog wat kopen en naast de machine zetten, hihi, hebben de plantjes er ook lol laan.![]()