Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door -Saskia-
smulpaap schreef:

Eet Wodka nog wel steeds eendkarkas ?
Noa van mij al een hele tijd niet meer , te vet
ja, ik knip wel alle lellen vet eraf, anders gaat ze geheid aan de race.
En dus meestal ook alle karkassen in stukken die makkelijker te knagen zijn. Sorry Wodje.  :-[
Door smulpaap
-Saskia- schreef: ja, ik knip wel alle lellen vet eraf, anders gaat ze geheid aan de race.
En dus meestal ook alle karkassen in stukken die makkelijker te knagen zijn. Sorry Wodje.  :-[

Ik moet ook al maanden lang knippen ,of de boel tot moes slaan . Maar ja , zolang het zo nog gaat
Door Ruisje
Honden: kippenrug, wilde ganzenspiervlees en groentenmix.

Mien, Bubbles en Gucci idem minus de groenten, rest zelfgemalen barf (zaterdag gemaakt, dus andere smaak dan vorige 3 weken ;) )
Door Hope
Nelson heeft vandaag het prachtige vlees van Jolanda geproefd en hij vond het heerlijk! Voor het eerst lama, het ging erin als zoete koek. Verder krijgt hij lamslever en konijnkarkas met broccoli (was over van gisteren) en als extra een stukje zalmlijf.
Door Ruisje
Lily en Sergi krijgen straks parelhoenkarkas met wilde gansfilet en groentenmix.
De katten zelfgemalen barf (met fazantenpoot, ganskarkas, kwartelkarkas, kalkoen-, ganzen-, lama- en hertenvlees, en bio orgaan). Vanmorgen hebben Gucci, Mien, Bubbles en B'Elanna al een kuiken op.
Door Ruisje
Niet tegen onze honden zeggen, maar het wordt een beetje saai... zondag, dus parelhoenkarkas en pens. ;)

Gucci, Mien en Bubbles, kippennek, gemengd spiervlees* en beetje orgaan. Andere poezels zelfgemalen barf. 

* Drie keer per week een paar keer kleine beetjes spiervlees voor die drie van een bevroren stuk afsnijden vond ik niet meer leuk. Dus heb van alle spiervlees die ik heb een pond iets laten ontdooien en toen in grove stukken gesneden, door elkaar gemengd en in een zipzak in de vriezer gedaan. Daar graaien we nu uit. ;)
Door RobinVC
Dit doet er mij aan denken dat ik het vlees voor Spike in de diepvries heb laten liggen. Zal moeilijk zijn om het tegen deze avond ontdooit te krijgen nu dat we allen op het werk zijn :-[
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door