Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Lizzy schreef: Ik kan een boek schrijven over het plasgedrag van mijn hondenIk zou het lezen!![]()
Kaela schreef: Als we wandelen plast Oscar vaak. Hij markeert echt en in 1 keer uitpissen is er niet bij. Dat was vorig jaar dus een RAMP na de operatie, niet te geloven. Het heeft wel een week of twee geduurd voordat hij snapte dat het nu toch echt beter in 1 keer kon. We zijn hem toen zelfs maar 2 keer per dag uit gaan laten, want hij raakte er zo van over zijn toeren met zijn zere poot.Precies dit
Tussen de wandelingen door hoor je hem er niet over. Volgens mij zou je hem zelfs maar 1 keer per dag uit kunnen laten. Doen we natuurlijk niet, maar volgens mij zou hij er dan misschien eens om kunnen gaan zeuren. Ook uitslapen is geen punt, maakt hem niets uit. We houden het wel in de gaten, want goed kan het niet zijn, dus we maken de nachten niet al te lang. Maar 15 of 16 uur zou hij makkelijk redden.
MarijeEnBoomer schreef: B plast overalsorry sas
Lil schreef: Boris zal en moet een poot optillen. Zelfs als hij hurkt om te plassen, dan nog gaat 1 poot minimaal 1 cm van de grond.Haha dat bitchy gedrag.. Zo herkenbaar... Quincy kan ook zo erg zijn!
Cayley was als teef echt erg: die kon hoger piesen dan Boris, was ook nog eens groot en zwaar voor een teef dus men dacht vaak dat het een reu was (totdat je de mega bitchy reactie zag, dat kunnen echt alleen bitchen).![]()
*Marieke* schreef: Haha dat bitchy gedrag.. Zo herkenbaar... Quincy kan ook zo erg zijn!Wat dacht je waarom ik nu alleen maar reuen heb. Ik ben op dat gebied dus echt een reuenmens, rust!
*Marieke* schreef: Haha dat bitchy gedrag.. Zo herkenbaar... Quincy kan ook zo erg zijn!