Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door hannabelgje
Zoë plast maar een paar keer per dag. Als ze echt uitgelaten wordt dan wel meerdere keren vanwege markeren. Het laatste plasje voor het slapengaan hoeft van haar niet zo. Dan moet ze even in de tuin en luistert dan ook naar het commando plassen. Als ze echt niet hoeft en ik blijf aandringen dan hurkt ze gewoon heel even.
Door Kaela
Als we wandelen plast Oscar vaak. Hij markeert echt en in 1 keer uitpissen is er niet bij. Dat was vorig jaar dus een RAMP na de operatie, niet te geloven. Het heeft wel een week of twee geduurd voordat hij snapte dat het nu toch echt beter in 1 keer kon. We zijn hem toen zelfs maar 2 keer per dag uit gaan laten, want hij raakte er zo van over zijn toeren met zijn zere poot.
Tussen de wandelingen door hoor je hem er niet over. Volgens mij zou je hem zelfs maar 1 keer per dag uit kunnen laten. Doen we natuurlijk niet, maar volgens mij zou hij er dan misschien eens om kunnen gaan zeuren. Ook uitslapen is geen punt, maakt hem niets uit. We houden het wel in de gaten, want goed kan het niet zijn, dus we maken de nachten niet al te lang. Maar 15 of 16 uur zou hij makkelijk redden.
Door suzanne 1
Rossi (onze teef) kan het rustig een dag ophouden. Soms heeft ze 's middags geplast en plast ze pas de volgende middag weer. Maar ze kan ook markeren als een reu. Als we dus voor langere tijd weg moeten ga ik echt met ze wandelen. ...dan piest ze met poot omhoog over de plasjes van de heren heen. De heren kunnen het ook lang ophouden maar hebben tijdens de wandeling natuurlijk genoeg geurtjes om te markeren.  Dat wordt dan ook veelvuldig gedaan als ze loslopen
Door eelke
Lizzy schreef: Ik kan een boek schrijven over het plasgedrag van mijn honden :biggrin2:
Ik zou het lezen!
Kaela schreef: Als we wandelen plast Oscar vaak. Hij markeert echt en in 1 keer uitpissen is er niet bij. Dat was vorig jaar dus een RAMP na de operatie, niet te geloven. Het heeft wel een week of twee geduurd voordat hij snapte dat het nu toch echt beter in 1 keer kon. We zijn hem toen zelfs maar 2 keer per dag uit gaan laten, want hij raakte er zo van over zijn toeren met zijn zere poot.
Tussen de wandelingen door hoor je hem er niet over. Volgens mij zou je hem zelfs maar 1 keer per dag uit kunnen laten. Doen we natuurlijk niet, maar volgens mij zou hij er dan misschien eens om kunnen gaan zeuren. Ook uitslapen is geen punt, maakt hem niets uit. We houden het wel in de gaten, want goed kan het niet zijn, dus we maken de nachten niet al te lang. Maar 15 of 16 uur zou hij makkelijk redden.
Precies dit :)
Door MarijeEnBoomer
B plast overal  :-[ sorry sas
P is nogal tuin zindelijk maar dat gaat steeds beter! Ze plast al op het strand en soms in het bos.
Op vakantie plaste ze ook liever in de tuin maar ook wel in het bos!
Door inge58
Mijn reuen markeren iedere 5 meter,vooral aan het begin van de wandeling.
Maar s'avonds voor het slapen gaan is het echt hilarisch.
Django plast dan nog een keer of twee,drie.
Maar Music staat me aan te kijken met een koppie van: mens wat wil je nou eigenlijk,lig ik net lekker te pitten en dan mot ik mee.
IK HOEF NIET TE PLASSEN EN IK WIL HET OOK NIET PROBEREN!  >:(
Door -Saskia-
MarijeEnBoomer schreef: B plast overal  :-[ sorry sas
;D ;D ;D no worries

Wodka heeft een blaas van tenminste 20 liter. Plast 's ochtends in 1x en wil daarna gewoon slapen. Een opplasbezoek voor 15-16u is dan écht onzin, vind ze.

Op een langere (relatief begrip als je bijna 13 bent) wandeling wil ze voor het mooie nog wel eens een keer extra plassen. Dat hoort kennelijk.
Door smulpaap
En dan de bejaarde reuen . Onze sjeik vond twee keer zijn poot optillen wel mans zat . Verder deed opa het met de pootjes wijd , het laatste rondje zeker
Door Lil
Boris zal en moet een poot optillen. Zelfs als hij hurkt om te plassen, dan nog gaat 1 poot minimaal 1 cm van de grond.  :biggrin2:
Cayley was als teef echt erg: die kon hoger piesen dan Boris, was ook nog eens groot en zwaar voor een teef dus men dacht vaak dat het een reu was (totdat je de mega bitchy reactie zag, dat kunnen echt alleen bitchen).  :biggrin2:
Door *Marieke*
Lil schreef: Boris zal en moet een poot optillen. Zelfs als hij hurkt om te plassen, dan nog gaat 1 poot minimaal 1 cm van de grond.  :biggrin2:
Cayley was als teef echt erg: die kon hoger piesen dan Boris, was ook nog eens groot en zwaar voor een teef dus men dacht vaak dat het een reu was (totdat je de mega bitchy reactie zag, dat kunnen echt alleen bitchen).  :biggrin2:
Haha dat bitchy gedrag.. Zo herkenbaar... Quincy kan ook zo erg zijn!
Door Lil
*Marieke* schreef: Haha dat bitchy gedrag.. Zo herkenbaar... Quincy kan ook zo erg zijn!
Wat dacht je waarom ik nu alleen maar reuen heb. Ik ben op dat gebied dus echt een reuenmens, rust!  :biggrin2:
Door smulpaap
*Marieke* schreef: Haha dat bitchy gedrag.. Zo herkenbaar... Quincy kan ook zo erg zijn!

Tja ook het zo hoog mogelijk poepen  ::) En dan zo hard mogelijk wegtrappen ...... dekking  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door