Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Door eelke
Martine-Tom schreef: Naar verluid is het geen helder licht dus de kosten zullen wel meevallen  :biggrin2:
Moest je de barf-rekening eens betalen!  :o
Door Kaela
Aaaaah lieve puppie!!!!! Trotse Draco, knappe prestatie! En een super leuke wandeling van Nova, het is weer helemaal top in dit topic!

Wij hebben vanmiddag zowel op de heen als de terugweg naar mijn schoonouders een wandeling over een oude spoorbaan gemaakt. Kon meneer even goed kwijt wat ie kwijt moest. Het was heerlijk wandelen, niemand tegen gekomen, het zo goed als droog gehouden en Oscar kon eindelijk weer eens lekker aan de flex lopen.

Afbeelding
Door Lil
-Saskia- schreef: ;D ;D ;D

Mooie foto's, schitterende woefs, prachtige omgeving. Genieten!
Snap je nu dat hier niemand wilt wonen?

Niet verder vertellen, want ik woon graag zo extreem rustig.  ;) :biggrin2:
Door -Saskia-
Lil schreef: Snap je nu dat hier niemand wilt wonen?

Niet verder vertellen, want ik woon graag zo extreem rustig.  ;) :biggrin2:
Ja, het is namelijk zo gruwelijk ver van het heerlijk Wilde Westen.  :biggrin2:

Maar dat maakt het des te mooier voor jou, die graag rustig woont en voor mij als Wilde Westerling, die het extra mooi vindt als ik ermee "geconfronteerd" word. Win-win situatie, toch?  ;)
Door Berna
Shanelle schreef: Binkie op jachttraining
Afbeelding
Afbeelding
Groeit als kool...  :D
Wat een plaatje!! Bij een rode kleur ipv blond he? Prachtig  :D
Door Lil
-Saskia- schreef: Ja, het is namelijk zo gruwelijk ver van het heerlijk Wilde Westen.  :biggrin2:

Maar dat maakt het des te mooier voor jou, die graag rustig woont en voor mij als Wilde Westerling, die het extra mooi vindt als ik ermee "geconfronteerd" word. Win-win situatie, toch?  ;)
Houden zo!  :D :biggrin2:
Ik reed gisteren door het wilde westen, was behoorlijk leuk.  :biggrin2:
 Terug naar “Bar-plaats”

Barfplaats wordt gesponsord door